Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
burrus
Jep så fik en campbells nede fra Heidi :D lille blå Ike :D
Nu har campbells jo ry for at være territotiale - og Ike gjorde alt hvad han kunne for at leve op til det - som I nok kan se
aargghhh jeg æder din hånd

:lol: :lol: :lol: han bare hygger sig i mine hænder
så prøvede han hjulet

(det blev dog skiftet til et andet bagefter fordi jeg ikke lige ku få det til at sidde fast

)
sandbadet og trærøret tjekkes ud
hulen tjekkes ud
og så er han godt tilpas
meeeen - grave grave grave

man sku tro han var en ørkenrotte
se så sød jeg er
hans bur

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
malthesmor
Sååå fin han er, kan godt forstå du faldte for han´s charme :lol:
-
PlayEasy
Han kan godt lide at udforkse :lol:
-
burrus
darkangel87 skrev:hehe har jo sagt de godt kan lide at nippe til ens fingre hehe
hehe ved godt det ser ud som om han æder min hånd - men faktisk så hviler han hovedet på hånden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tossede lille kræ synes det er så hygsomt at være oppe :lol:
han er lidt "forsvars mode" nede i buret nu hvor alt er så nyt, men når først han er oppe, så splatter han totalt ud og hygger sig :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:darkangel87 skrev:hehe har jo sagt de godt kan lide at nippe til ens fingre hehe
hehe ved godt det ser ud som om han æder min hånd - men faktisk så hviler han hovedet på hånden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tossede lille kræ synes det er så hygsomt at være oppe :lol:
han er lidt "forsvars mode" nede i buret nu hvor alt er så nyt, men når først han er oppe, så splatter han totalt ud og hygger sig :D
jeps sådan var han også her det går væk når han bliver ældre hehe så vil han garanteret selv kravle op i dine hænder. han er bare en lille nusse hams hehe :lol:
-
sabkoch
hvor er han flot
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
Tiina
Hvor er han bare flot!
Sådan en farve vil jeg også ha' :D
Hvis man satte ham sammen med en vinterhvid pearl, ville man så få hybrider? Er ikke helt inde i det der...farve/art dims :oops:
-
burrus
Tiina skrev:Hvor er han bare flot!
Hvis man satte ham sammen med en vinterhvid pearl, ville man så få hybrider? Er ikke helt inde i det der...farve/art dims :oops:
jep det vil give hybrider
jeg håber at finde en pige til til vinter/foråret til at små blå unger igen

Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
Han er virkelig en kær lille nullergøj! :D
-
Jeanne
Hold da op, hvor er han flot :D
Mange hilsner fra Jeanne.
-
Spot
Sikke en smuk lille dreng <3 og lyder også rigtig sød!
-
Tiina
burrus skrev:Tiina skrev:Hvor er han bare flot!
Øv..
Sig endelig til hvis det lykkedes - så kunne jeg jo købe en blå og slipper for at "lave dem selv" :lol: For synes godt nok det er en smuk farve/art/variant (
) som jeg godt kunne bruge timer på at glo på ligesom jeg glor på min hvide smuksak hver aften
-
burrus
Tiina skrev:burrus skrev:Tiina skrev:Hvor er han bare flot!
Øv..
Sig endelig til hvis det lykkedes - så kunne jeg jo købe en blå og slipper for at "lave dem selv" :lol: For synes godt nok det er en smuk farve/art/variant (
) som jeg godt kunne bruge timer på at glo på ligesom jeg glor på min hvide smuksak hver aften
hehe jeg ska nok sige til
men husk på - man må ikke parre forskellige arter sammen - det vil altid give hybrider
vinterhvide ska parres med vinterhvide og campbells ska parres med campbells
Min Ike regner jeg med at finde en dejlig pige til til vinter og så håber jeg på små blå campbells :D
Pia B
www.orkenrotte.dk