Men så blev de uvenner og gik fra hinanden, og min far og jeg blev smidt ud af vores lejlighed, og nu måtte vi koncentrere os om at finde et rart sted at bo.
Der gik et halvt år, og nu er min far sammen med den katteelskende kvinde igen - eller det har de været hele tiden faktisk, min far har bare holdt det hemmeligt for mig.
Og nu kom det med at få kat-emnet op igen. I dag var vi ude og kigge på små killinger, og har reserveret en lille hankilling, så nu tænkte jeg at jeg godt kunne skrive om det
Min fars kæreste havde fundet en annonce på DBA med to søde hankillinger der begge manglede hjem. De var brun/grå/sortstribede, men den ene havde hvide poter, og det havde den anden ikke.
På billedet syntes både mig og min fars kæreste at den ensfarvede klart var kønnest og så sødest ud, men vi ville ikke udse os en favorit inden vi havde været ude og se dem.
Og det var vi så i dag
Det var på en stor stor gård og der var 2 killingekuld så der var katte udover det hele
Jeg prøvede først at holde den ensfarvede.... og jeg blev virkelig forelsket! Den blev bare liggende som en lang slange i min favn, og den slikkede også min hånd, og legede med mit tørklæde
Bagefter den med hvide poter. Den var også rigtig rigtig sød, men en del mere speedy end den ensfarvede, og den var næsten ikke til at have oppe - men var jo også blevet smaskforelsket i den anden - det var kærlighed ved første blik, tror jeg
Så snakkede vi sammen og vi var alle 3 enige om at det skulle være den ensfarvede - så den har vi reserveret
På vej hjem i bilen kunne vi ikke lade være med at snakke navne
Jeg har altid fået at vide at jeg er utrolig god til at finde på navne; til historier, til spil, ja nærmest til hvadsomhelst og jeg har fundet på navne til mange af mine egne familiemedlemmer.
Jeg troede ikke jeg ville få lov at bestemme navnet på den lille nye kattekilling - men det fik jeg sørme alligevel
Han skal hedde Zanto
Eller... min far kalder ham Zan2 tha G-cat, men det er bare hans gangsternavn
For resten har Zanto også et "M" printet i panden, hvilke jeg syntes er ret sejt, for jeg hedder jo M-ia
Skal hente Zanto d. 22. august og jeg glæder mig utrolig meget selvom der er et stykke pinefuldt tid til endnu
Det var bare lige dét jeg ville skrive, måske blev beskeden lidt lang, men jeg er den type af person der ikke sparer på nogen detaljer
(og I skal ikke snydes for billeder