Overvejer. . .
Overvejer. . .
Jeg/vi overvejer om vi skal give disse to - der er "kasserede" hamser en venlig sjæl reddede hjem - et blivende hjem her. Kender nogen til det bur der følger med dem?. . . syntes ikke jeg har set den model før
den mørkeste ligner iøvrigt vores første dværghams Smølf så meget. . . 
- Vedhæftede filer
-
- 26559915_588_1700[1].jpg (18.56 KiB) Vist 6510 gange
-
- 26559900_588_1700[1].jpg (12.06 KiB) Vist 6510 gange
-
- 26559906_588_1700[1].jpg (11.8 KiB) Vist 6510 gange
-
- 26559910_588_1700[1].jpg (17.03 KiB) Vist 6510 gange
-
darkangel87
på den måde det er sat sammen synes jeg det er fin størrelse.
men hvis i tager dem ind ville jeg kraftigt overveje at skille dem ad

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Jeg tror - umiddelbart - ikke det er nødvendigt. Det er 110% sikkert samme køn (vist hanner) + de er ikke helt unge længere og har gået sammen hele livet uden problemer. . . og syntes det ser ud som om der er rigelig mulighed for at de kan have godt med "privatliv" i buret. . . men kommer der problemer vil jeg selvfølgelig skille dem addarkangel87 skrev:på den måde det er sat sammen synes jeg det er fin størrelse.
.-
darkangel87
ok så er det jo godt nok

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hæ hæ. . . ja. . . ser ud som om appetitten ikke fejler nogetasn skrev:Ham den hvide er da bare bedårende!
Spændende....
Tror vi ender med at gøre det. . . jeg kan se Mandarins vandforbrug bare stiger og stiger nu + tissemængden ditto. Han fik nyt vand igår. . . og er du tosset hvor han bare tyller nu
Tak Mahonia!
Det vil jeg lige have i baghovedet så. . . og skulle de være slemme til at få det gjort fugtigt, må jeg investere i nyt bur. . . (da de er gratis - og buret også - syntes jeg ikke der kan ske det store ved lige at forsøge om det fungerer. . . og gør det ikke kan jeg med god samvittighed bruge penge på et andet bur jo
).
Ja det er da helt sikkert værd at prøve buret, før du køber nyt. :)Majlund skrev:Tak Mahonia!Det vil jeg lige have i baghovedet så. . . og skulle de være slemme til at få det gjort fugtigt, må jeg investere i nyt bur. . . (da de er gratis - og buret også - syntes jeg ikke der kan ske det store ved lige at forsøge om det fungerer. . . og gør det ikke kan jeg med god samvittighed bruge penge på et andet bur jo
).
Nej. Sælger havde fået dyrene videreformidlet. . . men ikke slettet annoncen
. Istedet skete der jo det at Mandarin døde ret kort tid efter. . . og vi drønede hen til nærmeste dyrehandel og lod den yngste søn vælge en ny unge der - Vaks. Vi er blevet rigtig glade for hannen Vaks. . . der forresten godt kunne se ud til at være en hun, syntes jeg :scratch: :lol: 

Er det så en hun? :lol:Majlund skrev:Nej. Sælger havde fået dyrene videreformidlet. . . men ikke slettet annoncen. Istedet skete der jo det at Mandarin døde ret kort tid efter. . . og vi drønede hen til nærmeste dyrehandel og lod den yngste søn vælge en ny unge der - Vaks. Vi er blevet rigtig glade for hannen Vaks. . . der forresten godt kunne se ud til at være en hun, syntes jeg :scratch: :lol:
Mahonia skrev:Er det så en hun? :lol:Majlund skrev:Nej. Sælger havde fået dyrene videreformidlet. . . men ikke slettet annoncen. Istedet skete der jo det at Mandarin døde ret kort tid efter. . . og vi drønede hen til nærmeste dyrehandel og lod den yngste søn vælge en ny unge der - Vaks. Vi er blevet rigtig glade for hannen Vaks. . . der forresten godt kunne se ud til at være en hun, syntes jeg :scratch: :lol:
Jamen. . . hvilket køn den gode Vaks er. . er stadig et stort mysterium for mig
Lige i øjeblikket tror jeg han. Vaks er blevet noget rundere på det seneste. . . og det kunne godt se hanagtigt ud. . . Bjørn (hamsens ejer) er ved at opgive mig. Den anden dag udbrød han: "Kan vi ikke få en anden til at se om Vaks er en pige eller ej? Den ender med at dø før du finder ud af det"