Nå - men jeg kom hjem til hende og for mest at se til lille Mulle. Vi kalder veninder X! Da jeg kom ind på hendes værelse blev jeg hidsig og rasende! for hvad jeg så gjort mig chokket!
Min hamsterunge gik rundt på gulvet på hendes værelse, X havde bundet en snor omkring dens mave og hals, og jeg så den haltede voldsomt på sit ene bagben. Han sad ovre i et hjørne og hostede, snorene sad virkelig stramt omkring dens hals! og dens ene øjne var der betændelse i kunne jeg se. i alt så han virkelig ikke ud til at have det godt hos hende, men det værste var hun havde bundet snor omkring ham!
Jeg gik hen til hans bur, buret var mega lille (Hun havde fortalt mig at hans bur var stort og rigtig pænt, hun havde vist et billede af det)
Og der lagde lort mange steder og der lagde meget lidt mad til ham og det stank langt væk af tis.

desuden var der beskidt vand og han havde ingen hjul.

Jeg blev hidsig og gal på hende, jeg skældte hende længe ud og råbte af hende, jeg tog en beslutning - Fandt en saks og fik Mulle fri og tog ham med mig hjem hvor jeg selv kan tage mig af ham. Jeg er ikke venner med hende mere...
Men hvordan kan nogle mennesker være så onde ved deres egne dyr? tænk hvis jeg ikke havde set til den hamster?
DET SKAL LIGE SIGES AT JEG TIT HAVDE SPURGT TIL HVORDAN MULLE HAVDE DET HOS HENDE, MEN HUN SAGDE HAN HAVDE DET FINT OG JEG STOLEDE VIRKELIG PÅ HENDE!