Øjnbetændelse
Det der klorhexedrin er 0,1 %.. Til sår bruger man ofte noget lidt stærkere.
Har brugt det til at rense en lomme i mit tandkød som var betændt. Så når man kan putte det i munden regner jeg med at øjenene også kan klare det.
Det der undrer mig er at øjnene altid er helt åbne, ligesom normalt. De unger jeg har haft med øjnbetændelse har haft lukkede øjne.
Vi har prøvet dyrlægen og nogle dyre øjndråber men uden resultat.
Har brugt det til at rense en lomme i mit tandkød som var betændt. Så når man kan putte det i munden regner jeg med at øjenene også kan klare det.
Det der undrer mig er at øjnene altid er helt åbne, ligesom normalt. De unger jeg har haft med øjnbetændelse har haft lukkede øjne.
Vi har prøvet dyrlægen og nogle dyre øjndråber men uden resultat.
Felix har noget med øjet!!
Mit hamster Felix har noget med sit ene øje.. den er knap et år gammelt.
virker til det er irretere ham for han klør i det.. hva kan det være..??
der er ikk noget tegn på øjnbetændelse da der ikk er noget gul eller grønligt snask ved øjet....
hans øje løber i vand..
men han er lige så aktiv som før han fik det med øjet..
virker til det er irretere ham for han klør i det.. hva kan det være..??
der er ikk noget tegn på øjnbetændelse da der ikk er noget gul eller grønligt snask ved øjet....
hans øje løber i vand..
men han er lige så aktiv som før han fik det med øjet..
min hamsters øje bløder ud at øjet hva kan det være!??
Hej ALLE!!! MEGET VIGTIG AT I SER DETTE!!!
Min hamster har haft det med at bløde ud af øjet i ca 3 uger nu hvad skal jeg gøre vi har både putter kamille te på og vand og alt mulig og det bløder stadig og der er noget mærkeligt ved det hele båder min hamster Musse og en ørgenrotte Otto minn venindes ørgenrotte den bløder også ud af øjet og det er altså rimelig meget!! Hva skal jeg gøre!!
Mvh: Marie
Min hamster har haft det med at bløde ud af øjet i ca 3 uger nu hvad skal jeg gøre vi har både putter kamille te på og vand og alt mulig og det bløder stadig og der er noget mærkeligt ved det hele båder min hamster Musse og en ørgenrotte Otto minn venindes ørgenrotte den bløder også ud af øjet og det er altså rimelig meget!! Hva skal jeg gøre!!
Mvh: Marie
Men hun er altså gammelt er det ikke rimelig det man kalder spild af penge hun er et og alt og slet ikk fordi jeg ikk ville bruge penge på men så viser det sig bare at hun bløder af alderdom og det er jo ikkkwo skrev:Har I haft et blødende dyr gående i 3 uger?
Ja, jeg vil også sige I skal se at komme til dyrlægen meget hurtigt.
Alderdom er ikke noget man kommer til at bløde af.marie skrev:Men hun er altså gammelt er det ikke rimelig det man kalder spild af penge hun er et og alt og slet ikk fordi jeg ikk ville bruge penge på men så viser det sig bare at hun bløder af alderdom og det er jo ikkkwo skrev:Har I haft et blødende dyr gående i 3 uger?
Kenneth Worm
nej men hva er det så ??kwo skrev:Alderdom er ikke noget man kommer til at bløde af.marie skrev:Men hun er altså gammelt er det ikke rimelig det man kalder spild af penge hun er et og alt og slet ikk fordi jeg ikk ville bruge penge på men så viser det sig bare at hun bløder af alderdom og det er jo ikkkwo skrev:Har I haft et blødende dyr gående i 3 uger?
Som sagt, se at komme til dyrlægen og få checket din hamster. Det der grænser til dyreplageri.marie skrev:nej men hva er det så ??kwo skrev:Alderdom er ikke noget man kommer til at bløde af.marie skrev: Men hun er altså gammelt er det ikke rimelig det man kalder spild af penge hun er et og alt og slet ikk fordi jeg ikk ville bruge penge på men så viser det sig bare at hun bløder af alderdom og det er jo ikk
Kenneth Worm
-