Snehvide elsker killingemælk og vil have mere
Re: Snehvide elsker killingemælk og vil have mere
Viola kom i akvarie fordi min ene kat var lidt for glad for at stikke kløerne ind til hende, ellers var hun ikke lige kommet i akvarie
Men jeg er nu slet ikke ked af hun kom i akvarie, hun ser ud til at ha' det meget bedre i det.

Fra mig og Zoo
-
Ja, så kan jeg godt se det er godt hun kom i akvarie. Man kan også se dem bedre i et akvarie
Skønt hun selv bedre kan lide det

Skønt hun selv bedre kan lide det

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja det var godt hun kom i et akvarieum og heldigvis skete der ikke noget mens hun var i tremmeburet.
Ja det er så fedt at kunne se dem rigtigt bag glas
Ja det er så fedt at kunne se dem rigtigt bag glas

Fra mig og Zoo
Snehvide er så flot <3
Og nuttet
Han hopper bare op på buret og sider og glor dumt.
Og nuttet

Min kat er heldigvis for dumPiaH skrev:Viola kom i akvarie fordi min ene kat var lidt for glad for at stikke kløerne ind til hende, ellers var hun ikke lige kommet i akvarieMen jeg er nu slet ikke ked af hun kom i akvarie, hun ser ud til at ha' det meget bedre i det.

Det gør gjorde den ene af mine også, men den anden, var meget intresseret. Men nu hvor Viola er kommet i akvariem er faktisk mere eller mindre ligegladeHamsterPigen skrev:Snehvide er så flot <3
Og nuttet![]()
Min kat er heldigvis for dumPiaH skrev:Viola kom i akvarie fordi min ene kat var lidt for glad for at stikke kløerne ind til hende, ellers var hun ikke lige kommet i akvarieMen jeg er nu slet ikke ked af hun kom i akvarie, hun ser ud til at ha' det meget bedre i det.
![]()

Fra mig og Zoo