Viola
-
Re: Viola
Årh jeg troede ellers de store hammier godt kunne sidde lidt pæntPiaH skrev:Tak vonjul![]()
Hun sidder ikke stille ret længe, tog rigtig mange billeder før der var et hvor hun sad stille og ikke vendte ryggen til![]()

Jeg kan slet ikke veje Flora og Fauna fordi de hele tiden løber a h t eller forsøger at stikke ud af evt. skål xD Men de er jo også roboer så der er hele tiden gang i den

Nej Guld dyrene er skam livligevonJul skrev:Årh jeg troede ellers de store hammier godt kunne sidde lidt pæntPiaH skrev:Tak vonjul![]()
Hun sidder ikke stille ret længe, tog rigtig mange billeder før der var et hvor hun sad stille og ikke vendte ryggen til![]()
Jeg kan slet ikke veje Flora og Fauna fordi de hele tiden løber a h t eller forsøger at stikke ud af evt. skål xD Men de er jo også roboer så der er hele tiden gang i den

Jeg har aldrig haft andre hamster arter end Guldhamster, så kan ikke samenligne med de andre arter.
Fra mig og Zoo
Hun er rigtig fin. Er vild med den blå farve hos guldhamstere 

Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)