planen var jeg skulle se om nogle af de udenlandske udstillere havde nogle spændende roboer eller kinesere med.
De havde da også en masse hamstere med, men det var hybrider og guldhamstere, og da jeg ikke opdrætter guldhamstere var det ikke meget ved, selvom de var søde og jeg var lige ved at bukke under for deres søde ansigter.
Der var dog en enkelt dansker der havde et enkelt kul kinesere med, jeg kiggede på dem og tænkte at nah, havde egentlig ikke rigtigt brug for flere kinesere, mente jeg ikke. fik en snak med hende der havde dem med, og sagde jeg ville tænke over det. Så begyndte Christian at sige, jamen nu har du jo pladsen (har lige lavet 8 ekstra bure i onsdags), og at jeg jo ikke havde haft held med dem jeg har, så måske kunne det være min han der ikke kunne. Han kom med mange grunde til hvorfor jeg da godt kunne købe en han og en hun fra det kuld med hjem.
Og ja jeg valgte så at købe to af ungerne.
igår da de kom hjem fik de lov at gå i samme bur, for lettere at falde til, men jeg har idag skilt dem ad, fordi hunnen havde smidt ham ud af hulen, og han havde gravet sig ned i et hjørne.
De to har fået navnene Nuska (hunnen) og Ballou (hannen)
Her er et par billeder fra da vi kom hjem igår

og lidt fra idag hver for sig
Nuska

Ballou