♥ Velkommen til Bork's Blondie ♥

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Fyrsting

♥ Velkommen til Bork's Blondie ♥

Indlæg af Fyrsting » 13. okt 2013 15:53

Endelig kom dagen.. I går så og mødte jeg Blondie for første gang ved udstillingen i Valby, og jeg smeltede jo bare indeni straks jeg så hende. Hun var mindre end jeg troede - bare en lille baby - men jeg har jo aldrig haft guldhamstere før, så det havde været svært for mig at vurdere hendes størrelse ud fra billeder.

Så sød og smuk og lille - og virkelig med krudt i rumpen. Jeg fik lov at holde hende og hun er bare så blød og lækker i pelsen. Jeg elsker hendes prikker. Især dén lige i panden :heart:

Billede

Vi kom lidt sent hjem i går, men hun var hyper aktiv og begyndte straks at vimse rundt i hele hendes nye bur - alt skulle undersøges og afprøves. Her har hun lige nydt et dejligt sandbad :)

Billede

Til morgen lå hun og sov med en dyne af wc-papir omkring sig bagved sandbadet. Tænker at alt den store plads omkring hende måske er lidt overvældende.

Billede

Jeg kan slet ikke sige for tit, hvor glad og lykkelig jeg er for hende. Hun er simpelthen bare den mest vidunderlige lille skat og så smuk at det gør helt ondt :drool:

Billede

og så elsker jeg bare, at hun er så fræk, som hun er, for det giver hende personlighed :love4:

Billede
Billede
Billede

Her bor Blondie i et akvarie der måler 40x100x50 cm. Jeg håber hun bliver glad for det :)
Billede

Tusind tak Nikoline, for den uvurderlige skat du har givet mig i Blondie :heart:

mosegaardmortensen89

Re: ♥ Velkommen til Bork's Blondie ♥

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 13. okt 2013 15:59

:love4: Blondie :love4:

Hun er bare så skøn og er helt enig med dig i at det giver hende personlighed at hun er sådan en lømmel.

Blondie har fået et fantastisk hjem hos dig Kirsten :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maia

Indlæg af Maia » 13. okt 2013 16:01

Hun er rigtig fin :D Tillykke med hende :mrgreen:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

PiaH

Indlæg af PiaH » 13. okt 2013 16:07

Så fik du endelig din lille skat, og hun er lækker og fræk, en skøn pige :love4: og sikker et dejligt hjem hun har fået sig der :thumb:
Tillykke med hende :-)
Fra mig og Zoo

Luna

Indlæg af Luna » 13. okt 2013 17:45

Hun er jo helt igennem fantastisk! Hun får det så godt hos dig Kirsten!
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

milla.b

Indlæg af milla.b » 13. okt 2013 19:33

Årrh så smuk hun er! Tilæykke med hende :D
Calobe's hamsteropdræt

burrus

Indlæg af burrus » 13. okt 2013 20:23

Hvor er hun bedårende!!! :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Fyrsting

Indlæg af Fyrsting » 14. okt 2013 07:41

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :D

Jeg er helt tosset med Blondie :love4:

Hun er faldet rigtig godt til og virker til at nyde sit store bur. Hun udnytter virkelig pladsen må man sige. I går havde jeg hende ude flere gange, og hver gang jeg nærmede mig buret, kom hun frem og ville ud. Hun er så kær når hun står på bagbenene med rejste ører og spejder efter mig :heart: Og så strækker hun sig op af ruden og springer hen hvor jeg er og hopper op i min hånd og kravler op af min arm for at komme ud.

På et tidspunkt blev hun for hurtig til sofaleg, så jeg satte hende i buret imens jeg pakkede kravlegården ud og satte den op. Jeg fik smidt tæppe, huse og rør ned, og gik ud for at hente hende, men så var det sjovere at drille mig. Hun kom frem og hen til min hånd, men når jeg ville tage hende, løb hun om bag hjulet og satte sig hvor jeg ikke så let kunne nå hende. Da jeg prøvede at nå hende, løb hun om bag sandbadet i stedet :lol:

Frække Blondie :lol3:
Billede

I går begyndte hun at bruge hængehulen, jeg har syet til hende, den er pludselig blevet hendes favorit puttested, og hun er bare så kær som hun stikker hovedet ud, når jeg går forbi :love: Jeg kan slet ikke stå for hende :tender:
Billede

PiaH

Indlæg af PiaH » 14. okt 2013 07:46

Hun er bare så lækker :love4:
Hun er et rigtig godt eksempel på rigtig meget håndtering, hun er en drømme hamster altså :-)
Fra mig og Zoo

louisekold

Indlæg af louisekold » 16. okt 2013 20:41

Tillykke med skønne Blondie <3
Med Venlig Hilsen
Louise Kold Larsen

Billede

Evi

Indlæg af Evi » 17. okt 2013 07:01

Hvor ser hun dog bare dejlig ud :love4: