Mit drømmebur færdigt!
Fedt nok! Syntes ikke en dag er særlig meget! Hvor har du fundet de gamle ting?Solva skrev:Det tog godt nok næsten en hel dag.. Men næsten alt tilbehør er skrot ting.. Altså komoden og andet træ er ting der er blevet smidt ud fordi det har været gammelt og mindre moderne...Lul skrev:Hvorlang tid har det taget at bygge buret? Og hvor meget har det kostet?
Såå... ca.120 kr..
Mange hilsner fra Louise ;D
Det var en afdød's.. Men man kan finde det på genbrugsbutikker. Skrodtpladser osv..Lul skrev:Fedt nok! Syntes ikke en dag er særlig meget! Hvor har du fundet de gamle ting?Solva skrev:Det tog godt nok næsten en hel dag.. Men næsten alt tilbehør er skrot ting.. Altså komoden og andet træ er ting der er blevet smidt ud fordi det har været gammelt og mindre moderne...Lul skrev:Hvorlang tid har det taget at bygge buret? Og hvor meget har det kostet?
Såå... ca.120 kr..
Steder hvor folk smider det de ikke gider at have mere

Jeg køber sådan noget fuldt fordøjeligt hamstervat til mine, som kan købes i de fleste dyrehandler. Det er meget blødt og gråt i farven. Det hedder Wooly (fra mærket Trixie) og det er vidst tysk, så man skal kigge efter om der står vollverdaulich (=fuldt fordøjeligt) og der er meget i en pose til ca. 20 kr. Så hvis de spiser det, sker der ikke noget. Bare et lille tip.
Pyyha.. Sad lige og blev bange for at jeg havde hommet sådanoget farligt noget i sasams bur, men det er det samme som dit så nu er jeg mere rolig..Ringling skrev:Jeg køber sådan noget fuldt fordøjeligt hamstervat til mine, som kan købes i de fleste dyrehandler. Det er meget blødt og gråt i farven. Det hedder Wooly (fra mærket Trixie) og det er vidst tysk, så man skal kigge efter om der står vollverdaulich (=fuldt fordøjeligt) og der er meget i en pose til ca. 20 kr. Så hvis de spiser det, sker der ikke noget. Bare et lille tip.
Jeg kan ikke rigtig se hvorfor man skal købe hamstervat når man kan bruge hø og revet papir.. Jeg tror under ingen omstændigheder hamstervat er godt. Måske er det fuldt fordøjeligt, men ens hamstere kan stadig hænge fast i det/blive viklet ind i det.
Eller også er det bare mig der er helt galt på den :roll:
~ Mvh. Mette og Clean
Jeg er helt enigMeddie skrev:Jeg kan ikke rigtig se hvorfor man skal købe hamstervat når man kan bruge hø og revet papir.. Jeg tror under ingen omstændigheder hamstervat er godt. Måske er det fuldt fordøjeligt, men ens hamstere kan stadig hænge fast i det/blive viklet ind i det.
Har opgivet at holde tal på mine hamser