Mit drømmebur færdigt!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
skovly

Indlæg af skovly » 26. maj 2007 16:06

Mega sød hams og meget flot bur - kan godt forstå at du er stolt af begge dele.

Lul

Indlæg af Lul » 26. maj 2007 17:07

Hvorlang tid har det taget at bygge buret? Og hvor meget har det kostet?
Mange hilsner fra Louise ;D

Solva

Indlæg af Solva » 26. maj 2007 17:12

Lul skrev:Hvorlang tid har det taget at bygge buret? Og hvor meget har det kostet?
Det tog godt nok næsten en hel dag.. Men næsten alt tilbehør er skrot ting.. Altså komoden og andet træ er ting der er blevet smidt ud fordi det har været gammelt og mindre moderne...
Såå... ca.120 kr..

Lul

Indlæg af Lul » 26. maj 2007 17:36

Solva skrev:
Lul skrev:Hvorlang tid har det taget at bygge buret? Og hvor meget har det kostet?
Det tog godt nok næsten en hel dag.. Men næsten alt tilbehør er skrot ting.. Altså komoden og andet træ er ting der er blevet smidt ud fordi det har været gammelt og mindre moderne...
Såå... ca.120 kr..
Fedt nok! Syntes ikke en dag er særlig meget! Hvor har du fundet de gamle ting?
Mange hilsner fra Louise ;D

Solva

Indlæg af Solva » 26. maj 2007 17:44

Lul skrev:
Solva skrev:
Såå... ca.120 kr..
Fedt nok! Syntes ikke en dag er særlig meget! Hvor har du fundet de gamle ting?
Det var en afdød's.. Men man kan finde det på genbrugsbutikker. Skrodtpladser osv..
Steder hvor folk smider det de ikke gider at have mere :)

Wampi

Indlæg af Wampi » 26. maj 2007 18:27

flot bur :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Ringling

Indlæg af Ringling » 5. jun 2007 11:17

Jeg køber sådan noget fuldt fordøjeligt hamstervat til mine, som kan købes i de fleste dyrehandler. Det er meget blødt og gråt i farven. Det hedder Wooly (fra mærket Trixie) og det er vidst tysk, så man skal kigge efter om der står vollverdaulich (=fuldt fordøjeligt) og der er meget i en pose til ca. 20 kr. Så hvis de spiser det, sker der ikke noget. Bare et lille tip.
Hilsen Lotte
Billede

Muzze

Indlæg af Muzze » 5. jun 2007 14:54

Rigtigt flot bur, forstår dine hamstere er lykkelige.
Du er godt nok dygtig.

Maria.

Indlæg af Maria. » 23. jul 2007 18:50

Ringling skrev:Jeg køber sådan noget fuldt fordøjeligt hamstervat til mine, som kan købes i de fleste dyrehandler. Det er meget blødt og gråt i farven. Det hedder Wooly (fra mærket Trixie) og det er vidst tysk, så man skal kigge efter om der står vollverdaulich (=fuldt fordøjeligt) og der er meget i en pose til ca. 20 kr. Så hvis de spiser det, sker der ikke noget. Bare et lille tip.
Pyyha.. Sad lige og blev bange for at jeg havde hommet sådanoget farligt noget i sasams bur, men det er det samme som dit så nu er jeg mere rolig..

Meddie

Indlæg af Meddie » 24. jul 2007 12:06

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor man skal købe hamstervat når man kan bruge hø og revet papir.. Jeg tror under ingen omstændigheder hamstervat er godt. Måske er det fuldt fordøjeligt, men ens hamstere kan stadig hænge fast i det/blive viklet ind i det.

Eller også er det bare mig der er helt galt på den  :roll:
~ Mvh. Mette og Clean

Pipvig

Indlæg af Pipvig » 24. jul 2007 12:37

Meddie skrev:Jeg kan ikke rigtig se hvorfor man skal købe hamstervat når man kan bruge hø og revet papir.. Jeg tror under ingen omstændigheder hamstervat er godt. Måske er det fuldt fordøjeligt, men ens hamstere kan stadig hænge fast i det/blive viklet ind i det.

Eller også er det bare mig der er helt galt på den  :roll:
Jeg er helt enig
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Låst