ja jeg skriver 8 unger.. det er vildt så mange der er i den lille rede.. talte efter 7 gange og alle gange blev det til 8 unger..
super trixi.. robo unger igen..
super trixi.. robo unger igen..
ja tro det eller lad vær... men trixi pige har fået et kuld på 8 små robo unger
ja jeg skriver 8 unger.. det er vildt så mange der er i den lille rede.. talte efter 7 gange og alle gange blev det til 8 unger..
de venligste hilsner amanda
-
Hamsterhjulet
-
Billy The Kid
er lidt spændt på hvordan det går med alle de unger... trixie har været temlig stresset de sidste par dage
Håber de klarer den... De næste par dage tjekkes der kun lige om ungerne er der og lever - og billeder kommer kun hvis Trixie alligevel er på springtur..
Jeg Ved ikke helt om jeg bør lade Afrodithe (hun-ungen fra sidste kuld) blive dernede og hjælpe til, nu hvor speedy ikke er der til at hjælpe til med alle ungerne.. :?
Jeg Ved ikke helt om jeg bør lade Afrodithe (hun-ungen fra sidste kuld) blive dernede og hjælpe til, nu hvor speedy ikke er der til at hjælpe til med alle ungerne.. :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
det er det jeg er lidt i tvivl om - om det er en fordel at lade hende blive eller om hun bar vil tære endnu mere på mor/trixieMahonia skrev:Hjælper søskende også til med unger? Det troede jeg ikke. :)
Pia B
tak
fik lige snakket med et par kloge hoveder fra en udenlandsk liste - hm vi lader afrodthite gå dernede i håb om at hun hjælper mir - de mindste problemer og hun kommer op - Trixie får travlt hvis hun er ene om de 8!
fik lige snakket med et par kloge hoveder fra en udenlandsk liste - hm vi lader afrodthite gå dernede i håb om at hun hjælper mir - de mindste problemer og hun kommer op - Trixie får travlt hvis hun er ene om de 8!
Pia B