2 nye medlemmer...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
AnetteFrost

2 nye medlemmer...

Indlæg af AnetteFrost » 18. okt 2008 00:10

af familien blev afleveret af pia/burrus i herning og hvor er de bare dejlige.

Angel er fra 11/9 kuldet og fra pia selv
DK Nadezhda's Starscream eller bare Star (som jeg kalder hende) er fra hopiw og hold da op hvor er hun stor... godtnok skal hun forhåbenlig have unger i løbet af en uges tid, men hun er næsten dobelt så stor som Trunte... Er der svensk blod i hemdes årer?

Nå, men efter den lange rejse er de begge blevet installeret i deres nye hjem, og tror de var trætte af den lille box de rejste i for det første de begge gjorde da de kom i deres bure var at tagen en løbetur i hjulene og bagefter kunne de så gå igang med at undersøge deres nye omgivelser.

Men synes de begge er lidt jumpie... næsten ikke til at løfte over uden at de sprang :roll:

Men tror de skal have et par dages fred nu, det var jo en hel dagsrejse :shock:  :oops:
Senest rettet af AnetteFrost 18. okt 2008 08:54, rettet i alt 1 gang.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. okt 2008 01:19

Til lykke med familieforøgelsen.  :flower:

Fik i dag (i går faktisk) selv en lille 11.9. - pige hjem: Miss Duffy.  :D
Senest rettet af Mahonia 18. okt 2008 01:39, rettet i alt 1 gang.

contraria

Indlæg af contraria » 18. okt 2008 01:37

anette. tillykke med hamierne...

pist star er også af DK Nadezhda's opdræt. birgitte købte hende af Pia og nu har du fået hende hjem.

jeg vil skyde på at star er jompi fordi hun ikke kender dig endnu. og lille miss Angel er jo kun hånd vant, så hun vil nok også stadig krave håndtraning :wink:
de venligste hilsner amanda

burrus

Indlæg af burrus » 18. okt 2008 07:26

ja de er faktisk fra mit opdræt begge to :lol:  

jeg har fundet lille angels stamtavle - sender den her på mandag, når jeg lige har fået min krop i normal position igen :lol:  jeg har kørt ALT for meget bil i går :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 18. okt 2008 08:28

Haha, ja Star er kæmpe  :lol:
Lad hende lige flade til så blive hun det sødeste rolige hamster som hun var her hjemme. hun finder sig normalt i det meste (:

Håber på unger den 26.  :D

burrus

Indlæg af burrus » 18. okt 2008 08:32

star er jo fra samme kuld som harry - og han vejer i dag 135 gr... en rigtig basse :lol:  
jeg ved ikke lige hvor den størrelse kommer fra... Zita er en ok stor hun - men ikke vildt stor...
zitas mor er dog en stor en på 145 gr :lol:  
så det er nok nogle af de gener star og harry har fået - for James vejer kun omkring de 115 gr - ikke nogen stor han overhovedet..

men okay - star og harry var jo ikke just de mindste i kuldet :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 18. okt 2008 08:36

burrus skrev:star er jo fra samme kuld som harry - og han vejer i dag 135 gr... en rigtig basse :lol:  
jeg ved ikke lige hvor den størrelse kommer fra... Zita er en ok stor hun - men ikke vildt stor...
zitas mor er dog en stor en på 145 gr :lol:  
så det er nok nogle af de gener star og harry har fået - for James vejer kun omkring de 115 gr - ikke nogen stor han overhovedet..

men okay - star og harry var jo ikke just de mindste i kuldet :lol:
Star var mini da jeg fik hende. men på de sidste 1-2 måneder er hun bare blevet enorm  :shock:

Spot

Indlæg af Spot » 18. okt 2008 08:54

Tillykke med dem begge to :D glæder mig til billeder
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. okt 2008 09:06

Heh... er ikke helt så god til det med at finde ud af opdrætternavne...

Ja... ved at Angel er hoppeglad, dels pga af hendes alder og at hun jo kun er håndvant.... men det skal jeg nok få lavet om på...

Star er nu meget sød og rolig og meget tryg i betragtning af omstændighederne, men hende vælger jeg at give ekstra fred da jeg ikke vil der skal ske noget med de kære små i maven.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Meddie

Indlæg af Meddie » 18. okt 2008 09:22

tillykke med dem ;D
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar