så må du jo tilmelde digHamsterhjulet skrev:Hvad er det for en tombola?sabkoch skrev:Der er gode chancer i denne tombola 8-)![]()
Jeg vil gerne komme til udstillingen og udstillle
Indbydelse til udstilling.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Hamsterhjulet
det hele står på hamsterland.Hamsterhjulet skrev:Hvordan er det nu lige, men gør det?burrus skrev:så må du jo tilmelde digHamsterhjulet skrev:Hvad er det for en tombola?![]()
Jeg vil gerne komme til udstillingen og udstilllePia, hjælp mig
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Hamsterhjulet skrev:Hvordan er det nu lige, men gør det?burrus skrev:så må du jo tilmelde digHamsterhjulet skrev:Hvad er det for en tombola?![]()
Jeg vil gerne komme til udstillingen og udstilllePia, hjælp mig
Pia B
-
Hamsterhjulet
I har kompliceret tilmeldingen lidt ved ikke at angive den mail-adresse (eller almindelige adresse), man kan tilmelde sig på nogen steder.
Der står bare på hjemmesiden at tilmelding sker til kassereren og i regelsættet står der den udstillingsansvarlige. Men selv hvis man går ind under Foreningen, Bestyrelsen kan man ikke finde kassererens adresse. Man skal ind på Bliv medlem eller stamtavler for at kunne finde den.
Der står bare på hjemmesiden at tilmelding sker til kassereren og i regelsættet står der den udstillingsansvarlige. Men selv hvis man går ind under Foreningen, Bestyrelsen kan man ikke finde kassererens adresse. Man skal ind på Bliv medlem eller stamtavler for at kunne finde den.
lykke - intet skal gøres for let eller ligetil 
Pia B
Du har da fuldstændig ret - mailadressen bør stå begge steder. Det bliver rettet.har kompliceret tilmeldingen lidt ved ikke at angive den mail-adresse (eller almindelige adresse), man kan tilmelde sig på nogen steder.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
Hamsterhjulet
Det må man som sådan gerne, men det er ikke tilrådeligt set i forhold til bedømmelsen, hvis den er våd over det hele.
Selv vil jeg ikke putte noget som helst i boksen, men sætte vandflasken i - hvis den kan - efter at dyret er blevet bedømt. Alternativt lægge en agurkskive efter bedømmelsen.
De drikker jo ikke meget og kan sagtens klare det.
Selv vil jeg ikke putte noget som helst i boksen, men sætte vandflasken i - hvis den kan - efter at dyret er blevet bedømt. Alternativt lægge en agurkskive efter bedømmelsen.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk

-
liv
men bedømmer de også ud for buret?? synes måske det er liidt dumt hvis nu man har en hamster der ikke er såå god til at holde styr på tingene... og må mna egentlig godt putte et hus derned ? det kan man jo bare tage op når hun skal bedømmessabkoch skrev:Det må man som sådan gerne, men det er ikke tilrådeligt set i forhold til bedømmelsen, hvis den er våd over det hele.