Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Lisette
Jeg kom til at tænke på hvor mange gange i andre har lavet "regler" om at nu skulle der ikke flere hamster med hjem
Jeg havde bare sagt en, så to det kunne jo være sjovt med tiden at prøve at få unger...

Så tre fordi det er mit lykke tal..

Så fem fordi (den her er plat) fordi der er frem fingre på en hånd og lige så mange hamster kunne jeg også have

hmm ja nu er vi oppe på 6 stk, hvad den næste undskyldning bliver tja....
De er jo bare SÅÅÅ skønne!

-
Hopiw
Prøvede at holde mig til en hamster, men det holde så kun i tre måneder.
Jeg har skrevet i en anden tråd (
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=8653)
På et år har jeg haft 4 kuld, 3 af dem mine egne. Ialt 36 unger.
Har i alt haft 44 hamstere igennem mit hus.
Og 9 af den bor her endnu, fordelt på 3 hamsterarter.
Det holder dog ikke mere, da jeg har fået en til hamster siden jeg skrev det for under en måned siden
... min undskyldning er mangel på selvkontrol

Senest rettet af
Hopiw 7. nov 2008 22:55, rettet i alt 1 gang.
-
Siigne
Jeg har aldrig sagt til mig selv, "det her er den sidste" - det går min mor nemlig og siger til mig hele tiden. Hun burde vide bedre
Jeg har kun 2 hamstere, det er nok mere kaninerne jeg ikke kan holde mig fra :oops: der siger jeg (eller tænker det i hvert fald 8-) ) at jeg skal ikke have mere end 10.. Så kom man til at beholde to fra det sidste kuld.. Ups.. Nu er mit max på 12 - så må vi se :lol: 8-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
-
darkangel87
har sagt at nu skulle jeg lige vente med at have nye hamstere eller dyr generelt men er simpelthen så blød om hjertet overfor dyr de sidder og siger tag mig med tag mig med. eller
ej det er nok mangel på selvkontrol lidt også hehe
-
liv
jeg skulle igså bare have en hamster som jeg så skulle prøve at have et kuld med... men så næsten inden paringen faldt jeg for en guld og ham fik jeg lov at få

men efter jul skal min anden have et kuld og det er ikke sikkert jeg kan overleve uden en unge

:lol:
men jeg kan nogenlunde styre mig for jeg ved jeg ikke har tid og plads til mere end 3 hamstere! jeg har også hund og fisk alt sammen os min mor så hver weekend går jeg 20 minutter for at komme over og passe dyr og har jeg så 10 hamstere går det aldrig godt
men nu får vi se

:lol:
-
Ginger
Jeg startede med Spiderhamster (eller faktisk Pithamster, som blev slået ihjel af min hund) og ville kun have den ene. Men så ville jeg egentlig også gerne prøve at lave unger, så købte en hun - Dalila.
Nu har jeg to og det er jeg ganske tilfreds med. Føler ikke for at købe flere, før en dør. Selvom der er mange søde hamstere derude.
-
Wampi
Først 2, så kom en til, så døde de 2 første og vi ville gerne have dværg så et par og mens vi ventede købte vi en til.. det skulle så være max..
Så kom det første kuld fra parret og vi beholdte en derfra.. så 5 i alt.. og det skulle være maxet.. det holdt vi og der er nu 1 tilbage af de 5.. men vi havde jo sagt ikke flere når denne var død men det er også ændret..
-
Cecilie89
Hihi, jeg har en dværg, og har sat min grænse der.

Ind til videre har den holdt 8-)
-
Benjamin
Godt jeg har 10 fingre og 10 tær.
Det er vidst heller ikke nok men jeg har nu ikke så mange hæmninger så længe jeg bare har plads til dyrene.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
darkangel87
Benjamin skrev:Godt jeg har 10 fingre og 10 tær.
Det er vidst heller ikke nok men jeg har nu ikke så mange hæmninger så længe jeg bare har plads til dyrene.

du skal vist tælle alle kropsdele og indre organer med også hehe