Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
AnnaR
Jeg synes det er helt fantastisk!!!! Jeg kan stadig blive overrasket over hvor fanatiske folk kan være!
Jeg vil bare slutte af med at sige at jeg glæder mig helt vildt til næste uge!
-
Lykke
AnnaR skrev:Jeg synes det er helt fantastisk!!!! Jeg kan stadig blive overrasket over hvor fanatiske folk kan være!
ja, for vi gemmer vel alle på en lille fanatiker
(din kommentar er sikkert knyttet til noget af det, der bliver sagt i klippet, men jeg har altså ikke lyd på min computer, så hvis de siger noget ekstremt, er det min undskyldning...)
-
liv
NU KAN JEG BARE IKKE VENTE!!!!!!!! hehe glæder mig bare SÅ meget til at se alle jeres hamstere og til at vise Feta frem og møde nye mennesker og alt det er

:D trist der er en HEL uge til

:lol: hvem skal egenlig med uderover mig?? altså jeg gætter på dommerne kommer

:lol: :lol:
-
Benjamin
En del af de hamstere ser godt nok også større ud end vores gør.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Lisette
Ej sjovt at se, glæder mig også til i næste uge

-
liv
Benjamin skrev:En del af de hamstere ser godt nok også større ud end vores gør.

det siger du ikke

jo er helt enig!!

-
Mahonia
Ja jeg må nøjes med at kigge på mit lille klip her, da jeg ikke kan komme, men jeg håber, at I der skal afsted, får det lige så hyggeligt som de her udstillere ser ud til at have det.
Så: God fornøjelse!

-
Lisette
Det skal vi nok få

Du må med næste gang

-
AnnaR
Lykke skrev:AnnaR skrev:Jeg synes det er helt fantastisk!!!! Jeg kan stadig blive overrasket over hvor fanatiske folk kan være!
ja, for vi gemmer vel alle på en lille fanatiker
(din kommentar er sikkert knyttet til noget af det, der bliver sagt i klippet, men jeg har altså ikke lyd på min computer, så hvis de siger noget ekstremt, er det min undskyldning...)
Du skal finde dig en com med lyd for det er faktisk også lidt spændende det de siger. Men en af damerne der bliver interwiet har 43 hamstere. Og så var det også sjovt at høre hvor hurtigt dommerne bedømmer dyrene. De skal godt nok også nå igennem mange dyr på en dag, gosh!
-
Mahonia
Ja, når der bliver udstilling her i Jylland, skal jeg med! :P
Det er også sjovt at se, at det ikke kun er unge mennesker, der udstiller. :)
-
Benjamin
Mahonia skrev:
Det er også sjovt at se, at det ikke kun er unge mennesker, der udstiller. :)
Og det er godt at vi kan få de ældre med også for jeg oplever tit mange ældre at der rynker på næsen og siger føj når de ser vores hamstere når vi er på udstilling i Dansk kæledyrsklub men så fatter jeg slet ikke hvad de laver på en kæledyrs udstilling.
Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

-
AnnaR
Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr.

HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"
-
Benjamin
AnnaR skrev:Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr.

HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"
Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har.