Udstilling- lille klip

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. nov 2008 16:20

Det er jo fordi de ikke ved, hvad de taler om.  :wink:
Dyr er også rigtig god terapi for et menneske, ung som gammel.  :D

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:21

Benjamin skrev:
AnnaR skrev:
Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr. :D
HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"
Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har. :wink:
nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!

Jer er bare SÅ træt af at høre på det :lol:  :lol:

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:21

Benjamin skrev:
AnnaR skrev:
Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr. :D
HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"
Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har. :wink:
nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!

Lykke

Indlæg af Lykke » 8. nov 2008 16:22

liv skrev:
Benjamin skrev:
AnnaR skrev: HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"

hehe, har du fortalt hende, at der er hamsterejere herinde på hendes egen alder?  :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. nov 2008 16:23

Liv, så skal du vise hende video'en og fortælle hende, at der er flere herinde der er over 40.  :P

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:24

Lykke skrev:
liv skrev:
Benjamin skrev: Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har. :wink:

hehe, har du fortalt hende, at der er hamsterejere herinde på hendes egen alder?  :wink:
ja hun synes i er skøre :lol:  :lol:  :lol: ej sådan er man jo forskellige men det sjove er hun bare selv elsker mine dyr og hun leger meeed dem næsten hver weekend :lol:  :lol:

Lisette

Indlæg af Lisette » 8. nov 2008 16:25

Man kan have dyr lige meget hvor gammel man er, jeg ved godt der er mennesker der vil mene det er underligt. Men for mig er de bare det hele værd! :heart: Jeg finder en ro og bliver mere glad når jeg har dyr omkring mig :klap: Min kæreste plejer at sige de er min terapi :wink:  :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 8. nov 2008 16:28

Liv: jeg bliver også tit kaldt skør - men jeg har da heller aldrig pralet af andet. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. nov 2008 16:29

Han er klog, din kæreste.  :wink:  Jeg kan heller ikke leve uden dyr. :)

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:30

Benjamin skrev:Liv: jeg bliver også tit kaldt skør - men jeg har da heller aldrig pralet af andet. :lol:
HEHE :lol:  :lol: ej vi må indrømme liidt skøre er vi altså :lol: tænk at gå så meget op i sådan en lille skabning men tilgengæld ved de andre ikke hvad de går glip af :wink:

Lisette

Indlæg af Lisette » 8. nov 2008 16:34

Nemlig Liv :wink:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 8. nov 2008 16:34

liv skrev:
Benjamin skrev:Liv: jeg bliver også tit kaldt skør - men jeg har da heller aldrig pralet af andet. :lol:
HEHE :lol:  :lol: ej vi må indrømme liidt skøre er vi altså :lol: tænk at gå så meget op i sådan en lille skabning men tilgengæld ved de andre ikke hvad de går glip af :wink:
Jeg syntes ikke det er tosset at gå så meget op i så små dyr, hvad med folk der elsker deres bil højere end deres kone? det syntes jeg måske nok er lidt tosset at man kan elske en død ting så højt. :?

Men ser man på sport det siger ikke mig en papand men derfor skal folk da have lov til at gå op i sport bare jeg ikke også skal gøre det men bare fordi at hamstere ikke er en lige så udbredt interesse så fatter jeg ikke at det skal gøres til et tabu. :roll:

Så jeg er sgu stolt nok over mine interesser og det er det jeg endnu engang nyder at gå og lave og så er det da også det jeg skal. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:37

Benjamin skrev:
liv skrev:
Jeg syntes ikke det er tosset at gå så meget op i så små dyr, hvad med folk der elsker deres bil højere end deres kone? det syntes jeg måske nok er lidt tosset at man kan elske en død ting så højt. :?

Men ser man på sport det siger ikke mig en papand men derfor skal folk da have lov til at gå op i sport bare jeg ikke også skal gøre det men bare fordi at hamstere ikke er en lige så udbredt interesse så fatter jeg ikke at det skal gøres til et tabu. :roll:

Så jeg er sgu stolt nok over mine interesser og det er det jeg endnu engang nyder at gå og lave og så er det da også det jeg skal. :wink:
jeg er ENIG!! men jeg synes da alle er lidt tossede :lol:  altså ikke bare os herinde men alle :lol: ej tag dig ikke af mig jeg er sådan en person som hader at blive uvenner hader folk er uvenner og er altid glad :lol: nogen elsker mig nogen hader mig men sådan er jeg altså bare :lol:  :lol:

tror jeg skrev mit forige indlæg lidt forkert.. mente bare at alle er lidt tossede efter min mening :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 8. nov 2008 16:42

Det var heller ikke for at virke sur eller noget men at man avler hamstere bliver tit gjort til et tabu fordi at ting som fodbold er en så udbredt interesse at den bare er normal. :wink:

Spot

Indlæg af Spot » 8. nov 2008 16:43

Nu ved jeg godt at alle synes jeg er sart
Men jeg synes personligt at den hamster hun 'kaster' rundt med og børster osv ser ret skræmt ud. Og den kineser der bliver trykket mod nettet... Og burene er bare ALT for små.
Kunne ikke finde på at tage på sådan en udstilling. Men det er bare min mening !!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar