Og er der nogen der har et billed af et skinny hamster (hårløse).
Har prøvet at søge på nettet men og der kommer mange skinny frem bare ikke hamster???
nej der findes så vidt jeg ved kun en øretype hos hamsterneLisette skrev:Findes der dumbo hamster ligesom med rotter?![]()
Og er der nogen der har et billed af et skinny hamster (hårløse).
Har prøvet at søge på nettet men og der kommer mange skinny frem bare ikke hamster???
tja så vidt jeg har forstået er de hårløse vist heller ikke uden problemer - deres hud er ikke som hos f.eks. dobbeltrex eller fuzzy rotterne - de er vist lidt mere sarte generelt.. men det er kun noget jeg har læst med et halvt øje på en liste da jeg ikek vil interessere mig for det gen, da jeg på ingen måde vil have noget med det at gøreLisette skrev:Jeg kan nu godt li dem, de ser ud som små grise :lol:
Kom bare til at tænke på de må jo findes ligesom ved rotter mm. Men de er nok ikke så in som med pels:lol:
Hamster kunne ellers være skønne med dumbo øre!
ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter demHopiw skrev:Vil herre gerne have hårløse ^^
Men de er ikke til at finde nogen steder. ingen avler dem rigtig nogensteder i verden ._.
Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.burrus skrev:ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter demHopiw skrev:Vil herre gerne have hårløse ^^
Men de er ikke til at finde nogen steder. ingen avler dem rigtig nogensteder i verden ._.Jana har dem...
hun har i hvert fald haft parret en hårløs på den miracle hun fik af mig
tja jeg ved i hvert fald at Jana har en - så du kan jo smide hende en pb herindeHopiw skrev:Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.burrus skrev:ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter demHopiw skrev:Vil herre gerne have hårløse ^^
Men de er ikke til at finde nogen steder. ingen avler dem rigtig nogensteder i verden ._.Jana har dem...
Men vil meget gerne have en han.
Nu har jeg dem så også, siden i torsdags.burrus skrev:tja jeg ved i hvert fald at Jana har en - så du kan jo smide hende en pb herindeHopiw skrev:Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.burrus skrev: ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter demJana har dem...
Men vil meget gerne have en han.hun har bruger herinde...
Hvordan ville i bedømme dem på en udstilling? :lol:kwo skrev:Nu har jeg dem så også, siden i torsdags.burrus skrev:tja jeg ved i hvert fald at Jana har en - så du kan jo smide hende en pb herindeHopiw skrev: Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.
Men vil meget gerne have en han.hun har bruger herinde...
Dog kun bærere, så der går lige noget tid før der er hårløse fra dem.
Der er 3 zobel og 1 mink, så mon ikke de bliver mørke.Lisette skrev:Dem glæder jeg mig til at se!!!Ihh hvornår regner du med at have dem?
Kan du fortælle om dem nu, altså om de er mere sarte end hårløse marsvin og rotter??Kommer dine til at være mørke eller lyse?
Glæder mig også til at hører mere om dine erfaringer... men tror nu aldrig jeg kommer til at eje en hårløs.... tror ikke jeg ville kunne udstå dem... de hårløse rotter jeg har set giver mig kvalme, men nu kan jeg generalt ikke lide gnavere med halekwo skrev:Der er 3 zobel og 1 mink, så mon ikke de bliver mørke.Lisette skrev:Dem glæder jeg mig til at se!!!Ihh hvornår regner du med at have dem?
Kan du fortælle om dem nu, altså om de er mere sarte end hårløse marsvin og rotter??Kommer dine til at være mørke eller lyse?
Umiddelbart tror jeg ikke de vil være mere sarte end hårløse dyr af andre arter.