Dumbo hamster...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Lisette

Dumbo hamster...

Indlæg af Lisette » 16. nov 2008 21:00

Findes der dumbo hamster ligesom med rotter? :D
Og er der nogen der har et billed af et skinny hamster (hårløse).
Har prøvet at søge på nettet men og der kommer mange skinny frem bare ikke hamster??? :?

burrus

Re: Dumbo hamster...

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 21:03

Lisette skrev:Findes der dumbo hamster ligesom med rotter? :D
Og er der nogen der har et billed af et skinny hamster (hårløse).
Har prøvet at søge på nettet men og der kommer mange skinny frem bare ikke hamster??? :?
nej der findes så vidt jeg ved kun en øretype hos hamsterne :wink:
og hos hamsterne hedder det hairless :?  (ad)
Billede
Billede
Billede

(nje jeg synes bestemt ikke de er kønne :? nok grimmere end noget andet kæledyr jeg længe har set... kæledyr har pels i min verden :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Desiree

Indlæg af Desiree » 16. nov 2008 21:08

Vi snakkede om dem på udstillingen. Blandt os der talte sammen var vi vist ret enige om at det ikke lige var et gen vi enormt gerne ville have til DK. Personligt synes jeg det er synd for dyrene, og vil give Burrus helt ret i at de er grimme som arvesynden.
mvh Desiree

Lisette

Indlæg af Lisette » 16. nov 2008 21:09

Jeg kan nu godt li dem, de ser ud som små grise  :lol:
Kom bare til at tænke på de må jo findes ligesom ved rotter mm. Men de er nok ikke så in som med pels  :wink:  :lol:

Hamster kunne ellers være skønne med dumbo øre! :hlaugh:

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 16. nov 2008 21:10

Vil herre gerne have hårløse ^^
Men de er ikke til at finde nogen steder. ingen avler dem rigtig nogensteder i verden ._.

burrus

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 21:12

Lisette skrev:Jeg kan nu godt li dem, de ser ud som små grise  :lol:
Kom bare til at tænke på de må jo findes ligesom ved rotter mm. Men de er nok ikke så in som med pels  :wink:  :lol:

Hamster kunne ellers være skønne med dumbo øre! :hlaugh:
tja så vidt jeg har forstået er de hårløse vist heller ikke uden problemer - deres hud er ikke som hos f.eks. dobbeltrex eller fuzzy rotterne - de er vist lidt mere sarte generelt.. men det er kun noget jeg har læst med et halvt øje på en liste da jeg ikek vil interessere mig for det gen, da jeg på ingen måde vil have noget med det at gøre :wink:  :lol:  

ang- dumbo ørene...
tja hamstere kan jo det tric kat når de sover "folder" de ørene sammen - så de er vel sådan lidt både topøret og dumbo...
når de sover og lige er vågnet minder de meget om dumbo-stand og når de så vågner og ørene er i gang bliver de topøret :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 21:14

Hopiw skrev:Vil herre gerne have hårløse ^^
Men de er ikke til at finde nogen steder. ingen avler dem rigtig nogensteder i verden ._.
ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter dem :wink:  Jana har dem...

hun har i hvert fald haft parret en hårløs på den miracle hun fik af mig
Pia B

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 16. nov 2008 21:17

burrus skrev:

Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.
Men vil meget gerne have en han.

Vimse

Indlæg af Vimse » 16. nov 2008 21:17

Hmmm tror os jeg foretrækker med pels ^^
KH. Kathrine

burrus

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 21:19

Hopiw skrev:
burrus skrev:

tja jeg ved i hvert fald at Jana har en - så du kan jo smide hende en pb herinde :wink:  hun har bruger herinde...
Pia B

kwo

Indlæg af kwo » 16. nov 2008 22:00

burrus skrev:
Hopiw skrev:
burrus skrev: ork jo hvis du vil tage til tjekkiet efter dem :wink:  Jana har dem...

tja jeg ved i hvert fald at Jana har en - så du kan jo smide hende en pb herinde :wink:  hun har bruger herinde...
Nu har jeg dem så også, siden i torsdags. :)

Dog kun bærere, så der går lige noget tid før der er hårløse fra dem.
Kenneth Worm

Lisette

Indlæg af Lisette » 16. nov 2008 22:10

Dem glæder jeg mig til at se!!! :ost: Ihh hvornår regner du med at have dem?
Kan du fortælle om dem nu, altså om de er mere sarte end hårløse marsvin og rotter?? :D Kommer dine til at være mørke eller lyse?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 22:22

kwo skrev:
burrus skrev:
Hopiw skrev: Ingen har givet sig til kende på de forums jeg har spurgt efter dem.
Nu har jeg dem så også, siden i torsdags. :)

Dog kun bærere, så der går lige noget tid før der er hårløse fra dem.
Hvordan ville i bedømme dem på en udstilling?  :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

kwo

Indlæg af kwo » 16. nov 2008 22:30

Lisette skrev:Dem glæder jeg mig til at se!!! :ost: Ihh hvornår regner du med at have dem?
Kan du fortælle om dem nu, altså om de er mere sarte end hårløse marsvin og rotter?? :D Kommer dine til at være mørke eller lyse?
Der er 3 zobel og 1 mink, så mon ikke de bliver mørke.

Umiddelbart tror jeg ikke de vil være mere sarte end hårløse dyr af andre arter.
Kenneth Worm

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 16. nov 2008 22:50

kwo skrev:
Lisette skrev:Dem glæder jeg mig til at se!!! :ost: Ihh hvornår regner du med at have dem?
Der er 3 zobel og 1 mink, så mon ikke de bliver mørke.

Umiddelbart tror jeg ikke de vil være mere sarte end hårløse dyr af andre arter.
Glæder mig også til at hører mere om dine erfaringer... men tror nu aldrig jeg kommer til at eje en hårløs.... tror ikke jeg ville kunne udstå dem... de hårløse rotter jeg har set giver mig kvalme, men nu kan jeg generalt ikke lide gnavere med hale :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Besvar