Mit "nye" gnaverrum

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
AJ og Kuglerne

Mit "nye" gnaverrum

Indlæg af AJ og Kuglerne » 16. okt 2005 22:00

Hej Hamster-venner!

Se hvad jeg har fået :D :D

Billede

Billede
Stor hilsen AJ og Kuglerne

Lina

Indlæg af Lina » 16. okt 2005 22:01

Hold da op hvor det er blevet superflot - tillykke med de nye lokaler :D

AJ og Kuglerne

Indlæg af AJ og Kuglerne » 16. okt 2005 22:04

Lina skrev:Hold da op hvor det er blevet superflot - tillykke med de nye lokaler :D
Takker, lokalet er nu det samme, men sikke en orden der blev. Og det er bare genialt med bordpladen :D Nu burde altså komme herop, når du er klar til den næste nuttenutte - jeg skal nok hente dig ved toget :wink:

Her kommer lige et billede af din nye ven + dens makker :D

Billede

Lina

Indlæg af Lina » 16. okt 2005 22:12

Awwwwwwww små vatrondeller :D

Hvad hedder stationen egentlig?

Lina

Indlæg af Lina » 16. okt 2005 22:26

Yikes, det bliver vist ikke lige foreløbig... tjekkede lige billetprisen hvis man skal herfra og til Nykøbing Sjælland... 115 bananer med DSB hver vej :shock:

kwo

Indlæg af kwo » 17. okt 2005 06:09

Ej, hvor lækkert. Til lykke med det.

Hvem der bare havde det så ryddeligt i sit gnaverrum. :oops:
Kenneth Worm

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 17. okt 2005 06:40

Det ser jo bare super godt ud :D
Mvh. Pia

AJ og Kuglerne

Indlæg af AJ og Kuglerne » 17. okt 2005 22:42

Takker for de pæne ord om mine nye superhylder - og bemærk, at der faktisk også er plads til flere bure :D

Lina, du kan nok spare noget ved at stå af på Højby Sjælland station. Vatrondeller :roll: :lol:

Lina

Indlæg af Lina » 18. okt 2005 09:10

Ja det er nu ik møj man sparer... DSB siger 103kr per vej, og så kan den ikke sige prisen hvis man tager bus fra Kalundborg... nogen der kan sende en rig kæreste denne vej?

Sidney

Indlæg af Sidney » 18. okt 2005 16:36

Sikke da et rigtig godt rum til dem, virkelig flot!!! :D

AJ og Kuglerne

Indlæg af AJ og Kuglerne » 18. okt 2005 21:42

Lina skrev:Ja det er nu ik møj man sparer... DSB siger 103kr per vej, og så kan den ikke sige prisen hvis man tager bus fra Kalundborg...
Hvordan kan du komme til at tage en bus fra Kalundborg?? Nu bliver jeg da helt forvirret....
nogen der kan sende en rig kæreste denne vej?
Nu er det jo hamstere vi avler, men måske ville det være mere rentabelt at avle rige kærester? :lol: :wink:

AJ og Kuglerne

Indlæg af AJ og Kuglerne » 18. okt 2005 21:43

Sidney skrev:Sikke da et rigtig godt rum til dem, virkelig flot!!! :D
Takker Sidney, jeg er også rigtig glad for det :D

Lina

Indlæg af Lina » 18. okt 2005 22:00

AJ og Kuglerne skrev:
Lina skrev:Ja det er nu ik møj man sparer... DSB siger 103kr per vej, og så kan den ikke sige prisen hvis man tager bus fra Kalundborg...
Hvordan kan du komme til at tage en bus fra Kalundborg?? Nu bliver jeg da helt forvirret....
På rejseplanen.dk giver den to rutebeskrivelser.
Den som man kan få prisen på går således... med regionaltoget fra Høje Taastrup mod Kalundborg og stå af i Holbæk - der tages så en 'gris' til Højby.
Uden pris ser sådan ud... samme som før med afstigning i Holbæk. Her skiftes til bus 66, hvor man skifter i Vig på Holbækvej til bus 64, som skulle køre til Højby.
Der kan ikke gives pris fra rejseplanen fordi busselskabet derude ikke er under HT.
nogen der kan sende en rig kæreste denne vej?
Nu er det jo hamstere vi avler, men måske ville det være mere rentabelt at avle rige kærester? :lol: :wink:[/quote]

Jatak, lav mig lige sådan en... mig kan snildt bruge sådan en, hehe.
Har forresten fundet en extra hylde til min hamster-reol, så jeg slipper for at sortere bøger.. weeeeee.
Og dobbelt-weeeee.. for der kommer en chokoladegris imorgen, hvis jeg er heldig :D

kwo

Indlæg af kwo » 19. okt 2005 05:44

Lina skrev: Uden pris ser sådan ud... samme som før med afstigning i Holbæk. Her skiftes til bus 66, hvor man skifter i Vig på Holbækvej til bus 64, som skulle køre til Højby.
Der kan ikke gives pris fra rejseplanen fordi busselskabet derude ikke er under HT.
Så skal du med Vestsjællands Trafikselskab ( http://www.vestamt.dk/vt/ ), og som jeg lige kan læse det så skal du gennem 4 zoner (= 48 kr for en busbillet Holbæk-Højby).
Kenneth Worm

Lina

Indlæg af Lina » 19. okt 2005 08:15

kwo skrev:
Lina skrev: Uden pris ser sådan ud... samme som før med afstigning i Holbæk. Her skiftes til bus 66, hvor man skifter i Vig på Holbækvej til bus 64, som skulle køre til Højby.
Så skal du med Vestsjællands Trafikselskab ( http://www.vestamt.dk/vt/ ), og som jeg lige kan læse det så skal du gennem 4 zoner (= 48 kr for en busbillet Holbæk-Højby).

Okay, så er det en rute hvor det ikke kan betale sig med bussen, for det bliver lige så en pris på ialt 107kr ;-)

Låst