Nu er Brie og Feta i samme bur <3
-
liv
-
liv
-
liv
jeg vågner så op her til morgen og kan ikke finde hamstrene
:shock: jeg leder og leder og kan bare ikke se dem nede i buret
INDTIL jeg ser paphuset hoppe op :? jeg løfter huset og der ligger 2 små oste og ja de sov jo ikke mere
:oops: så det går rigtig godt med dem
det er sjældent jeg høre dem sige en lyd men det kan ske
men det gjorde fetas mor også
så jeg hååber altså bare de får unger ud af det!!!
-
HamsterMiaah
-
liv
nej desværre når det er dværge kan man ikke andet end at vente og håbeHamsterMiaah skrev:Nå, har du fundet ud af om parringen lykkedes?
men jeg tror måske der var bingo igår
de to er bare de sødeste! de har begge deres kindposer helt fyldt og så nogen gange overfører de nødder til hinanden og så tømmer de alt ud i det store træhjul og så løber de i samme hjul
så have jeg ham lidt oppe han er lidt nervøs men han kunne godt lide at gå fra hånd til hånd men til sidst kunne han ikke stoppe så han var lige ved at hoppe ned på gulvet men det er jeg vandt til med sirius så reflekserne er gode herhjemme
så alt går godt! men hvis hun var i brunst igår og han ikke kunne finde ud af hvad at gøre så er han her stadig om 4 dage så han får en chance til
de passer perfekt sammen!!
-
HamsterMiaah
-
liv
Imorgen skal i nok få billeder! men nåede det ikke idag havde ret meget at gøre!
de hygger sig stadig og nu er de begyndt at sove op ad hinanden
:love: jeg nyder virkelig deres selvskab og hvor meget de hygger sig sammen!
jeg vejede feta idag og hun har taget 3 gram på siden jeg vejede hende! hun har vist fået liidt for mange nødder hhi
:lol:
de hygger sig stadig og nu er de begyndt at sove op ad hinanden