Hvad Bliver Det Næste

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
laurashamster

Hvad Bliver Det Næste

Indlæg af laurashamster » 18. dec 2008 17:37

Ja jeg er totalt gnaver elsker! .. Men nu er jeg da også på jagt efter noget nyt (en gnaver) Jeg har søgt og søgt og der var så meget! Nu ville jeg bare lige have noget ideer om en (Kanin har jeg, Hamster har jeg, Marsvin har jeg)

Det skal helst være en der kan blive meget tam og være inde i bur.
I må meget gerne ligge et par billeder af jeres vis i har det dyr i viser frem :D
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

liv

Re: Hvad Bliver Det Næste

Indlæg af liv » 18. dec 2008 18:00

laurashamster skrev:Ja jeg er totalt gnaver elsker! .. Men nu er jeg da også på jagt efter noget nyt (en gnaver) Jeg har søgt og søgt og der var så meget! Nu ville jeg bare lige have noget ideer om en (Kanin har jeg, Hamster har jeg, Marsvin har jeg)

Det skal helst være en der kan blive meget tam og være inde i bur.
I må meget gerne ligge et par billeder af jeres vis i har det dyr i viser frem :D
jeg har dem ikke selv men ideer

rotte,mus,chinchilla,gerbil

har hørt rotter kan blive meget tamme :wink: men ikke alle der er så vild med halerne :wink:

Æda

Indlæg af Æda » 18. dec 2008 18:56

Fritte, Ilder...  :D
Hilsen Ida <3

kaslejne

Indlæg af kaslejne » 18. dec 2008 19:27

Æda skrev:Fritte, Ilder...  :D
En ilder er ikke et bur dyr :) (og det er heller ikke en gnaver)

Det kræver 4-6 timer aktivering uden for buret hver dag og de fleste bruger kun bur når de ikke er hjemme eller når de sover og nogle bruger slet ikke bur.

Jeg synes en chinchilla, er et spændene dyr, har ikke en slet, men synes de er super søde

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 18. dec 2008 19:29

chinchilla eller degu
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Æda

Indlæg af Æda » 18. dec 2008 19:30

kaslejne skrev:

Det kræver 4-6 timer aktivering uden for buret hver dag og de fleste bruger kun bur når de ikke er hjemme eller når de sover og nogle bruger slet ikke bur.

Jeg synes en chinchilla, er et spændene dyr, har ikke en slet, men synes de er super søde
Er det ikke? det troede jeg da, men er en fritte så heller ikke et burdyr?  :oops:  :D
Hilsen Ida <3

Vimse

Indlæg af Vimse » 18. dec 2008 19:44

Hvad med en mus?
Eller en degu.
KH. Kathrine

kaslejne

Indlæg af kaslejne » 18. dec 2008 19:51

Æda skrev:
kaslejne skrev:

Er det ikke? det troede jeg da, men er en fritte så heller ikke et burdyr?  :oops:  :D
Fritte - Ilder

To ord for det samme dyr :)

Simse

Indlæg af Simse » 18. dec 2008 20:12

En Degu eller Chinchilla :D

Ellers mus og ørkenrotter, de kan blive meget tamme. Mine kommer selv op i hånden :)
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 18. dec 2008 21:22

Rotter, det er de bedste kæledyr man kan få (:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 18. dec 2008 21:48

Oki tak alle sammen  :D  I alle har hjulpet & det enlige dyr får jeg i Julegave :D Glæder mig (Det blev 2 rotter, 2 små piger)
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 18. dec 2008 21:51

laurashamster skrev:Oki tak alle sammen  :D  I alle har hjulpet & det enlige dyr får jeg i Julegave :D Glæder mig (Det blev 2 rotter, 2 små piger)
Husk nu at få dem fra en ordenlig opdrætter.
og læs op på dem.

Æda

Indlæg af Æda » 18. dec 2008 21:56

kaslejne skrev:
Æda skrev:
kaslejne skrev: En ilder er ikke et bur dyr :) (og det er heller ikke en gnaver)

Fritte - Ilder

To ord for det samme dyr :)
Okay, kan godt se at jeg burde have noget mere viden om diverse gnavere   :oops:  :lol:  :D
Hilsen Ida <3

liv

Indlæg af liv » 18. dec 2008 22:14

TILLYKKE med de to rotte piger glæder os til billeder! :D  :D  :D

Lisette

Indlæg af Lisette » 18. dec 2008 22:50

Hopiw skrev:Rotter, det er de bedste kæledyr man kan få (:

Rotter er super kæledyr! :thumb: Søde,venlige, bliver meget tamme og er glade for kontakt :D

Besvar