Jeg reklamerer på diverse sider på nettet og jeg går i dyrehandleren hvis det bliver nødvendigt men jeg har ikke afleveret et eneste dyr i dyrehandleren i år.
Da vi kom over nytår sidste år der eksploderede salget bare og jeg havde kunder fra hele landet men især københavn som kørte helt herud for at få en hamster, og jeg kunne næsten ikke nå at lave dem før de var solgt.
Så det handler om årstiden og om populariteten i visse perioder, jo længere ind i det nye år man så kom jo mere faldt salget så og på nuværende tidspunkt er det stort set dødt, så jeg håber der sker noget her efter jul og nytår, for har 9 unger og en del planlagte kuld.
Jeg har i år lavet 64 Guldhamstere hvor jeg har solgt de 50 af dem til private og så har jeg som sagt et ungt kuld på nuværende tidspunkt med 11 unger ud af 12 men jeg beholder så selv 2 af dem.
Og så har jeg 2 voksne dyr jeg ikke er kommet af med endnu, hvis nogen vil købe dem er de velkommen men hvis de ikke er til at sælge beholder jeg dem bare selv for når man i forvejen har så mange dyr så gør en mere ikke den største forskæl.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil