Komme af med ungerne ?
Jeg har solgt en del til private - men når de er 5-6 uger gamle, og jeg ikke har solgt dem, sælger jeg dem til dyrehandlere. Jeg har hele tiden kuld - i år har jeg lavet 20 kuld. Lige nu er der ingen salg (jeg tror, folk har travlt med juleforberedelserne) - så jeg har lige netop afleveret et kuld på 9 unger i en dyrehandel. Jeg fik 25 kr. pr. stk., men måtte også køre langt med dem, fordi de to steder, jeg plejer at sælge til, ikke havde plads 

Mange hilsner fra Jeanne.
-
malthesmor
Det tror jeg betemt ikke der gør før efter nytår - alle har så travlt op til jul :Dmalthesmor skrev:Tror og håber at der kommer "Run" på i næste uge når folk har fri :)AnnaR skrev:Jeg håber sandelig i har ret. Jeg har heller ikke noget imod at beholde dem til de er 5-6 uger.
Mange hilsner fra Jeanne.
Ja, jeg har solgt både til private og til dyrehandlere. Jeg er dog også blevet brændt af af en dyrehandler, og har så siddet tilbage med 11 guld som jeg ikke kunne komme af med :(
Hvad gør man så? Man køber en masse plastikkasser, gør man. Og passer på hvad man parrer med mindre man selv er parat til at tage sig af afkommet.
Hvad gør man så? Man køber en masse plastikkasser, gør man. Og passer på hvad man parrer med mindre man selv er parat til at tage sig af afkommet.
mvh Desiree
Præcis sådan har jeg det også..Spot skrev:Jeg stoppede med at avle da jeg fik 'stress' af at sætte annoncer ind og håbe nogen vil købe, og når de så var solgt kunne jeg spekulere på om de nu fik et godt hjem
Skal heller ikke avle mere
Er alt for bekymret om, om de nu får gode kærlige hjem osv.
~ Mvh. Mette og Clean