Vorbasse Marked 2013

Læs alt om øvrige arrangementer i foreningen her, og kom gerne med dine egne forslag.
Besvar
Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Vorbasse Marked 2013

Indlæg af Laeborg » 7. mar 2013 20:33

Dansk Hamster Forening har fået en stand på dette års Vorbasse Marked, som løber af stablen d. 18. - 20. juli, og i den forbindelse leder vi efter et par friske medlemmer, har der lyst til at hjælpe os med at tale hamsternes og foreningens sag :)

Lidt markedet:
Vi deltager med en PR stand, hvor vi vil vise hvilket skønt kæledyr en hamster kan være, og snakke lidt om hvordan man bør holde hamstere. Der er mange kræmmere, som sælger diverse små dyr, og i den forbindelse tror jeg at det er rigtig vigtigt for os, at få fortalt om hvorfor man skal købe fra en decideret opdrætter fremfor disse "dyrefabrikker" - fx hybridproblematikken.

Mit indtryk af Vorbasse Marked er at der desværre generelt sker mange impulskøb af kæledyr, hvor køberne slet ikke har sat sig ind i dyrenes behov, og det er selvfølgelig en ting vi skal tale imod. Jeg tror at vi kan få et par rigtig hyggelig dage, hvor vi får mulighed for at dele vores hobby med en masse andre :)

Det praktiske:
Markedet afholdes i 6623 Vorbasse d. 18. - 20. juli.

Jeg bor cirka en halv times kørsel fra Vorbasse, og har mulighed for at have et par stykker overnattene, og ligeledes vil Christina kunne arrangerer noget overnatning.

Hvis du har lyst til at give en hånd med, en eller flere dage så skriv endelig :D
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Besvar