Sætte en vandflaske fast i akvarie ?

Beskrivelse mangler
liv

Indlæg af liv » 31. dec 2008 00:12

malthesmor skrev:
AnetteFrost skrev:
Lemou skrev:Så længe, jeg ikke har et nyt stativ, så har vi brugt dobbeltklæbende tape og det virker fint... Den skal nok sættes lidt højt oppe, men de kan jo holde med "fingrene".. Hehe

Her i huset er svaret enten tape, dobbeltklæbende eller ej, kebabspyd eller garn...
Ved hun har prøvet med tape...
Nemlig ja, og du var her selv Anette da vi prøvede med smykke lim.
Tænkte lige (pral pral), men mon lim holder bedre hvis akvarie glasset ik er så koldt ??
det er bare at få fat i velcro beregnet til glas :wink: der er klister bag på og det tager 5 min at få på!! :D  :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 31. dec 2008 10:20

liv skrev:
malthesmor skrev:
AnetteFrost skrev: Ved hun har prøvet med tape...
Nemlig ja, og du var her selv Anette da vi prøvede med smykke lim.
Tænkte lige (pral pral), men mon lim holder bedre hvis akvarie glasset ik er så koldt ??
det er bare at få fat i velcro beregnet til glas :wink: der er klister bag på og det tager 5 min at få på!! :D  :D
Liv hvor kan man købe det henne ?

liv

Indlæg af liv » 31. dec 2008 12:55

malthesmor skrev:
liv skrev:
malthesmor skrev: Nemlig ja, og du var her selv Anette da vi prøvede med smykke lim.
Liv hvor kan man købe det henne ?
det må jeg lige spørge min mor om når hun kommer hjem den 5. men jeg skal ud og købe noget til ungernes bure så kan måske købe noget med og sende det så kan du overføre pengene på vores konto nummer  :wink:

Låst