Sandbad...

Beskrivelse mangler
Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 8. nov 2008 10:30

Lykke skrev:
liv skrev:jeg ville sige dværge skal have en skål fast i buret da de bare ELSKER det! men guld jaa min har en i dens bur men det er ikke nødvendigt. dog kan han godt lide det :P
jeg har jo lige fået et par dværge - de har ikke fået sand endnu, men jeg havde faktisk tænkt, at de skulle have det, for de ruller sig hele tiden i strøelsen (som en hund der har fundet en rigtigt ulækker, stinkende godbid...).
What?? Har du fået DVÆRGE?! :D  Billeder, billeder, billeder, Mette :lol:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 8. nov 2008 13:58

roboerne her har også ALTID sandbad :wink:  
James bruger hans meget flittigt som toilet og er meget renlig - derfor har han også altid sand :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Ginger

Indlæg af Ginger » 8. nov 2008 14:48

Har I også guldhamstere der bruger sand? For der er ingen af mine der gider det. De graver det ud af skålen og ned under spånerne.

liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 14:51

Ginger skrev:Har I også guldhamstere der bruger sand? For der er ingen af mine der gider det. De graver det ud af skålen og ned under spånerne.
ja sirius bruger både sit som toilet og sandbad :lol: Han er meget renlig! :D

burrus

Indlæg af burrus » 8. nov 2008 14:57

Ginger skrev:Har I også guldhamstere der bruger sand? For der er ingen af mine der gider det. De graver det ud af skålen og ned under spånerne.
jep james :wink:  du kunne overveje at finde en af de runde brune skåle hvor kanten er bøjet ind over skålen - det gør det betydeligt sværere at grave sandet ud :wink:  skålen er godt nok lidt pebret i pris, men det værd :wink:  mine roboer elsker deres skål!

James skal bare ikke have for meget af gangen, så er det ikke et stort problem :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 8. nov 2008 15:04

ok, ja, jeg har det bare ikke stående fast hos dem.
Jeg bruger underskåle i 16/18 cm diameter. Der ryger da noget ud, men jeg synes ikke det er slemt.
Men jeg kan tydeligt se på deres pels, når de har været i sandbad.

Ginger

Indlæg af Ginger » 8. nov 2008 15:06

Det må jeg da lige prøve - tak

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 8. nov 2008 15:09

Jeg har sådan et lille plstik toilet til hannibal og han er forholdsvis rolig med det sand. Så Honey hun fik et magan til, de opgav jeg hurtigt for hun kastede rundt med det. Nu har hun bare fået en skål med ret høje kanter. Så bliver det dernede.

Gumleoggnaske

sand

Indlæg af Gumleoggnaske » 3. jan 2009 17:36

Vores har også sand. Den ene har dog to skåle, fordi den bruge den ene som toilet.

Låst