Hænger FAST i FINGEREN..

Beskrivelse mangler
Låst
Snowball

Hænger FAST i FINGEREN..

Indlæg af Snowball » 17. jan 2009 21:27

Jeg har en hamster og hver gang jeg stikker min hånd ind til ham så hvis han får fat bidder han i min finger og han bliver hængende indtil jeg får ham fri fra min hånd igen og han bidder bare til og det kommer hver gang til at bløde.. har altid vasket mine hænder.. jeg kan sagtens have ham ude men lige pludesig så bidder han sig bare fast.. HmM

Ved i hva der kan være galt???

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. jan 2009 21:39

jeg har hørt om at campbells kan finde på bare lige pludseligt at bide men har ikk rigtigt hørt det ved andre arter men hybrider kan jo da nok også finde på det når campbells kan
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Lykke

Indlæg af Lykke » 17. jan 2009 22:02

Jeg tror ikke, det har noget med arten at gøre. Mener at have set både Campbells og vinterhvid gøre det, og mener også, der var en herinde der skrev om en guldhamster der gjorde det.

Enten tror den, du kan spises eller også ved den bare ikke hvad den der finger der kommer ned til den er - og måske er den bange for den.
Prøv at tage hamsteren op af buret vha. en bøtte.

Snowball

Indlæg af Snowball » 17. jan 2009 22:11

Lykke skrev:Jeg tror ikke, det har noget med arten at gøre. Mener at have set både Campbells og vinterhvid gøre det, og mener også, der var en herinde der skrev om en guldhamster der gjorde det.

Enten tror den, du kan spises eller også ved den bare ikke hvad den der finger der kommer ned til den er - og måske er den bange for den.
Jamen jeg har den ude af buret hver dag flere gange om dagen.. Og den er ikke bange eller noget.. Tror bare ikke den ved at den ikke skal bide i ens fingere men det gør sku ondt i sidste ende hehe..

Lykke

Indlæg af Lykke » 17. jan 2009 23:43

Snowball skrev:
Lykke skrev:Jeg tror ikke, det har noget med arten at gøre. Mener at have set både Campbells og vinterhvid gøre det, og mener også, der var en herinde der skrev om en guldhamster der gjorde det.

Jamen jeg har den ude af buret hver dag flere gange om dagen.. Og den er ikke bange eller noget.. Tror bare ikke den ved at den ikke skal bide i ens fingere men det gør sku ondt i sidste ende hehe..
ja, men er det ikke kun i buret den bider? Eller bider den også, når den er ude?

Snowball

Indlæg af Snowball » 17. jan 2009 23:51

Lykke skrev:
Snowball skrev:

ja, men er det ikke kun i buret den bider? Eller bider den også, når den er ude?
De bider osse når de er ude hvis de kan komme til det , men det sker ikke så tit..

Wampi

Indlæg af Wampi » 18. jan 2009 02:36

jeg har haft en dværghamster der også gjorde det der.. vi blev enige om at hun måske har haft en hjerneskade da hun var mindre der gjorde hende underlig.. hun var ikke agressiv når hun gjorde det.. hun gjorde det bare sådan når hun nu lige fik den idé en gang imellem.. som hun blev ældre blev det mindre at hun gjorde det men hun gjorde det lige til de sidste par minutter førend hun sov ind..

kan kun sige at valget er op til dig om du kan leve med en hamster der kun kan håndteres med handsker på eller hvad du vil gøre.. vi beholdte hende for hun var fantastisk sjov at kigge på og dejlig at have ude når hun ikke bed.. Hun er savnet min lille terroist..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Loan

Indlæg af Loan » 18. jan 2009 12:54

Tror ikke man kan sige at vinterhvide ikke gør det, har selv haft to rene vinterhvide og en enkelt hybrid i tidernes morgen, og min hybrid var da nogen den sødeste i verden hvorimod de to rene, ikke kunne røres ved, da de simpelthen var som vampyrer, direkte blodtørstige!
Hilsen
Loan Vejby

Snowball

Indlæg af Snowball » 18. jan 2009 12:59

Rubin skrev:Tror ikke man kan sige at vinterhvide ikke gør det, har selv haft to rene vinterhvide og en enkelt hybrid i tidernes morgen, og min hybrid var da nogen den sødeste i verden hvorimod de to rene, ikke kunne røres ved, da de simpelthen var som vampyrer, direkte blodtørstige!
Ja sådan er det jo..  :cry:
Bare synd det skal være sådan...

Låst