redemateriale af hemp

Beskrivelse mangler
Låst
burrus

redemateriale af hemp

Indlæg af burrus » 19. jan 2009 08:01

Ville lige høre... det kunne jo være at nogle af jer havde fundet det i udlandet og prøvet det den vej igennem...

har nogle af jer prøvet dette materiale?
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Snakker en del med de der har Lux-shoppen - http://shop.lux-rotter.dk/
og de spurgte om ikke jeg ville prøve det af på mine hamstere  :D
selvfølgelig vil jeg det :D så har fået to poser - de holder vist et stykke tid! 50 gr. er faktisk en del! (gemmer lidt uanset til Audreys kuld og ser om det fungere til den slags seriøse reder også)

det virker enormt blødt og lækkert at røre ved! Fibrene er korte og kan let rykkes fra hinanden uden oroblemer, så jeg regner ikke med store problemer i forhold til om det kan være farligt...
det er virkelig lækkert materiale...
Det er lavet af det hemp som man også laver biobase og hemparade af - bare meget fine tråde.. :wink:
Det minder lidt om ekstremt fint og blødt hø...

spørgsmålet er om de små vil bruge det... :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Meddie

Indlæg af Meddie » 19. jan 2009 14:36

Kender det ikke, men har set noget ligende som folk har gode erfaringer med ;)
Kunne også godt selv tænke mig at få fingrene i det :P
~ Mvh. Mette og Clean

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 19. jan 2009 14:40

Det er spændende, for det er fint materiale og jeg tror egentlig ikke hamsterne er så kræsne. Jeg har selv tænkt på at prøve det. Til hamsterne altså.  :)

burrus

Indlæg af burrus » 19. jan 2009 14:42

Mahonia skrev:Det er spændende, for det er fint materiale og jeg tror egentlig ikke hamsterne er så kræsne. Jeg har selv tænkt på at prøve det. Til hamsterne altså.  :)
du kan prøve lidt af de to poser jeg har fået :wink:  vi kan lige så godt prøve det på flere forskellige hamstere  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 19. jan 2009 14:47

burrus skrev:
Mahonia skrev:Det er spændende, for det er fint materiale og jeg tror egentlig ikke hamsterne er så kræsne. Jeg har selv tænkt på at prøve det. Til hamsterne altså.  :)
du kan prøve lidt af de to poser jeg har fået :wink:  vi kan lige så godt prøve det på flere forskellige hamstere  :D
Jo tak, det vil jeg da gerne. Det er jo kun en fordel, at der er flere der prøver det.  :wink:

Låst