Dværg hamsteren væser

Beskrivelse mangler
Låst
ian2009

Dværg hamsteren væser

Indlæg af ian2009 » 19. maj 2009 20:41

kan nogen give mig et råd jeg købte hamsteren i går i mandags og næste ville jeg så tage den op af buret og så begyndte den at væse af mig  :cry: hvorfor jeg har ikke gjort nået den fik fred i går heledagen
er der nogen der kan give et råd  det er en hun og hun er 2 og en halv måned gammel

Lykke

Re: Dværg hamsteren væser

Indlæg af Lykke » 19. maj 2009 20:48

ian2009 skrev:kan nogen give mig et råd jeg købte hamsteren i går i mandags og næste ville jeg så tage den op af buret og så begyndte den at væse af mig  :cry: hvorfor jeg har ikke gjort nået den fik fred i går heledagen
er der nogen der kan give et råd  det er en hun og hun er 2 og en halv måned gammel
enten er den ikke tam, eller også har den fået unger...

Prøv at læse i de mange tråde med råd om hvordan man gør en hamster tam  :)

burrus

Indlæg af burrus » 19. maj 2009 20:52

tja den kan også bare stadig være skræmt over det hele  :wink:  jeg fik et pænt hvæs fra Omega i dag - og hende hentede jeg altså for en uge siden :wink:  :lol:  hun var bare ikke tilpas med at blive vækket og slet ikke af en "fremmed"  :wink:  nogle bliver lettere tamme end andre - og nogle er mere morgengnavne og territoriale end andre  :wink:  

tid og tålmodighed :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

ian2009

Indlæg af ian2009 » 19. maj 2009 21:13

ok det vil jeg så holde øje med

Låst