igen igen- hamstervat

Beskrivelse mangler
Bittet

Indlæg af Bittet » 23. maj 2009 16:13

Hvad er det hamstervat gør?

Kan hører på jer alle sammen at det er noget lort, men hvorfor?

Jeg aner ikke hvad det er, og hvad man bruger det til.

Men den dyrehandel jeg købte min dværg hamster af, sagde ikke noget om at man skulle købe hamster vat. det er jo godt nok (:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 23. maj 2009 16:35

hamstervat bliver brugt som redemateriale. problemet med det er at hvis hamsteren vikler sig ind i det eller unger vikler sig ind i det kan de ikke rigtigt selv komme fri og kan komme slemt til skade ved det
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Lykke

Indlæg af Lykke » 23. maj 2009 17:10

Bittet skrev:Hvad er det hamstervat gør?

Kan hører på jer alle sammen at det er noget lort, men hvorfor?

Jeg aner ikke hvad det er, og hvad man bruger det til.

Men den dyrehandel jeg købte min dværg hamster af, sagde ikke noget om at man skulle købe hamster vat. det er jo godt nok (:
Det kan vikle sig om halsen eller lemmer som en snor og stoppe luft/ blod. Der er også noget med at det ikke er fordøjeligt, hvis de prøver at spise det.

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 23. maj 2009 20:52

Det er noget rigtig MØJ, er det. Det er meget bedre at rive toilet papir i tynde strimler. Det bruger de til at bygge rede af og det ser lidt hyggeligt ud, når de samler sammen og laver deres sovested. :thumb:

Heidi_1_ben

Indlæg af Heidi_1_ben » 23. maj 2009 22:33

Mahonia skrev:Dårlig information til de nybagte hamsterejere. Det er meget for dårligt. Det drejer sig bare om at sælge. Trist!  :(

så har jeg vist været heldig med hvor jeg har købt hamster, for der fortalte hun om vat til huset, men sagde samtidig at hø var lige så godt, så det har mine...

Bittet

Indlæg af Bittet » 24. maj 2009 10:46

Puha,
Måske man skulle gå ind i en forretning og sige: jeg køber alt vat i har på lager, Lover i så, ikke at få det mere?  (:

Låst