Nat og dag..?

Beskrivelse mangler
Låst
Jelse

Nat og dag..?

Indlæg af Jelse » 29. jun 2009 16:58

Hejsa!  :mrgreen:

Jeg sad lige og gjorde mig nogle tanker, da jeg sad med min lille hybride (Tror jeg hun er :D ) sent igår aftes, og der var hun jo frisk.
Hamstere er jo natdyr, men ville jeg kunne få vendt til at være aktiv om dagen og sove om natten? Eller ville det være "synd" for hende?
Mine veninder siger at jeg bare skal tage hende ud om dagen, det har jeg prøvet lidt.. Men hun lægger sig bare til at sove igen når jeg sætter hende i buret.
Håber i har nogle svar :mrgreen:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 29. jun 2009 17:48

jeg tager bare mine hamstere ud, selvfølgelig er der nogen der ikke nogen sinde kommer til at bryde sig om at blive vækket, men jeg har det sådan at jeg vil kunne vække mine hamstere oh helst uden de bider idet jeg har 2 børn.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 29. jun 2009 18:03

Man kan i hvert fald rykke den, så de vågner om eftermiddagen, når man kommer hjem - hvis man altså tager dem op der hver dag.

kathrine8D

Re: Nat og dag..?

Indlæg af kathrine8D » 29. jun 2009 18:52

Hejsa!  :mrgreen:

Jeg sad lige og gjorde mig nogle tanker, da jeg sad med min lille hybride (Tror jeg hun er :D ) sent igår aftes, og der var hun jo frisk.
Hamstere er jo natdyr, men ville jeg kunne få vendt til at være aktiv om dagen og sove om natten? Eller ville det være "synd" for hende?
Mine veninder siger at jeg bare skal tage hende ud om dagen, det har jeg prøvet lidt.. Men hun lægger sig bare til at sove igen når jeg sætter hende i buret.
Håber i har nogle svar

jeg taler altid lige til den først
ryster lidt med med madskålen så kommer den som regel
altid ud og under søger hvad der sker også tager jeg den
op (og det er om dagen)

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 29. jun 2009 18:59

Jeg havde en dværghams der blev meget tam - så tam at hun stod op når vi stod op og gik i seng når vi gik i seng.

Jeg vil tro at hvis du tilbringer meget tid med hende og vækker hende med noget lækkert, når du står op, så vil hun på et tidspunkt indse at hun får meget mere ud af at være vågen om dagen.

Tag hende op flere gange i løbet af dagen og snak og leg med hende, så skal hun nok komme omkring. Medmindre hun selvfølgelig virkelig ikk er til at ændre :wink:

Men jeg vil dog ikk mene at det er synd for hende så længe hun ikk lider overlast.
Held og lykke.

Låst