Jeg har været ude at invistere i et lille bur til min dværg hamster Tut.
Og det var så meningen at vi skulle have hende med på ferie. (Hytte her i DK). Men den første dag vi er der skal vi i fårup sommerland, og mens vi er der, der har vi ikke nogen hytte. Så Tut skulle stå i bilen mens vi var i fårup, og det syntes jeg ikke er noget man kan byde et dyr, at stå i en varm bil, hele dagen.
Så nu har min veninde lovet at hun godt vil passe den, på en betingelse, at hun ikke behøves at tage den op (hun er lidt bange for den).
Og så er det at jeg tænker, bliver Tut ked af at hun i en uge, ikke bliver taget op og snakket så meget med? eller kan det godt gå, når det kun er en uge?
Ferie, uden Tut. Spørgsmål. (:
Det kan sagtens gå, at blive passet af din veninde i den uge.
Man må aldrig lade et dyr være i en varm bil. Den vil kunne dø af det og det går hurtigt i varmen.
Den bliver ikke ked af, at den ikke bliver taget op, for det er sådan set ikke noget den behøver og du kommer jo snart hjem igen.
Det bedste er altså at hun passer den, mens du er væk. :)
God ferie. :D
Man må aldrig lade et dyr være i en varm bil. Den vil kunne dø af det og det går hurtigt i varmen.
Den bliver ikke ked af, at den ikke bliver taget op, for det er sådan set ikke noget den behøver og du kommer jo snart hjem igen.
Det bedste er altså at hun passer den, mens du er væk. :)
God ferie. :D
-
PlayEasy
Det kan godt være, Speedy lige skal vænne sig til dig igen, når du kommer hjem, men så gør du bare som du plejer. Hun skal nok komme efter det.PlayEasy skrev:Jeg skal værer væk i lidt mere end 2 uger, kommer det heller ikke til at betyde noget?
For jeg er lige ved at få Speedy til at blive håndtam!
Hun er lige ved at blive det, så det ville være træls hvis hun så røg bagud i træning..
Hamstere er ikke slemme til at falde bagud, når først de er håndvante. :)
Nyd din ferie og glæd dig til at komme hjem og nusse en hel masse med hende. :D
God ferie. :)
-
PlayEasy
Det lyder dejligt!Mahonia skrev:Det kan godt være, Speedy lige skal vænne sig til dig igen, når du kommer hjem, men så gør du bare som du plejer. Hun skal nok komme efter det.PlayEasy skrev:Jeg skal værer væk i lidt mere end 2 uger, kommer det heller ikke til at betyde noget?
For jeg er lige ved at få Speedy til at blive håndtam!
Hun er lige ved at blive det, så det ville være træls hvis hun så røg bagud i træning..![]()
Hamstere er ikke slemme til at falde bagud, når først de er håndvante. :)
Nyd din ferie og glæd dig til at komme hjem og nusse en hel masse med hende. :D
God ferie. :)