Kan dette bur bruges?

Beskrivelse mangler
Låst
BittéHamstereN

Kan dette bur bruges?

Indlæg af BittéHamstereN » 17. jul 2009 11:56

Elsker at indrette bure til hamstere, men vil lige sikre mig det her bur kan bruges:

Spøgsmål 1: Det måler l: 45 cm d: 28 cm h: ca 56 cm (med bundlag i), det er bygget op af 3 etager (stue, 1 sal og 2 sal) 1 og 2 sal måler 21 * 28 cm. Er det bur for lille?  :?

Spøgsmål 2: Har 2 slags trapper til buret, nogle af plastic der fulde med, der lidt som en rutcebane med trin på og så har jeg nogle fugle trapper, altså uden bund, men af træ, hvilke ville i bruge???  :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Thitte

Indlæg af Thitte » 17. jul 2009 12:49

Jeg ville bruge dem af træ, tror jeg.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Thitte

Indlæg af Thitte » 17. jul 2009 13:23

Jeg ville bruge dem af træ, tror jeg.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. jul 2009 17:29

Thitte skrev:Jeg ville bruge dem af træ, tror jeg.
Tror du en hamster kan finde ud af at kralve op af trappen/stien når der ikke er bund på den?  :roll:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. jul 2009 17:34

hamstere er gode klatrere men det kommer også an på hvor langt der er imellem trinene, vil nok tro de har lettere ved at klatre på dem uden bund end dem med
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. jul 2009 17:46

darkangel87 skrev:hamstere er gode klatrere men det kommer også an på hvor langt der er imellem trinene, vil nok tro de har lettere ved at klatre på dem uden bund end dem med
Der ca 4-4,5 cm mellem trinene alt efter om træet bøjer lidt  :wink:

Men hvad med størelsen på buret, er det stort nok??  :roll:  :oops:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 17. jul 2009 18:10

Tror at jeg har sådan nogen bure, og størrelsen på buret er ganske fint, mine som har sådan et bur, nyder at kravle fra etage til etage  :wink:

"Etagerne" er de gule, og med rød stige m/bund, hvis det er sådan nogen stiger vil jeg helt klart bruge dem, da der  jo ikke er mulighed for at hamsteren kan glide så benet falder igennem pindene som på "undulat stigerne"  :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. jul 2009 18:49

malthesmor skrev:Tror at jeg har sådan nogen bure, og størrelsen på buret er ganske fint, mine som har sådan et bur, nyder at kravle fra etage til etage  :wink:

"Etagerne" er de gule, og med rød stige m/bund, hvis det er sådan nogen stiger vil jeg helt klart bruge dem, da der  jo ikke er mulighed for at hamsteren kan glide så benet falder igennem pindene som på "undulat stigerne"  :wink:
Netop sådan et bur  :wink:  Tja så bliver det vel de røde selvom de brune ser mindre plastic agtigt ud (træ looket er meget pænere  :lol: )

kathrine8D

Re: Kan dette bur bruges?

Indlæg af kathrine8D » 20. jul 2009 16:35

min har plastic det er ganske udmærket for min gnaver ikke i det :wink:
men træ er også godt
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN

Re: Kan dette bur bruges?

Indlæg af BittéHamstereN » 20. jul 2009 19:19

kathrine8D skrev:min har plastic det er ganske udmærket for min gnaver ikke i det :wink:
men træ er også godt
tak, det går meget nemmere med plastic  :wink:

Låst