Mangler der noget..?
-
kathrine8D
Mangler der noget..?
Ja jeg kunne godt tænke mig lidt mere til min lille hammi´
om i så havde nogle forslag til hvad der manglede eller
nogle flere ting/legetøj.
man kan selvfølgelig skifte ud med ting en gang i mellem og tage noget ud
jeg har:
sanbad
to toilet ruller
hus
vandflaske
madskål
hø hjørne
træ med huller i (ved ikke lige hvad man skal kalde det)
hårdt tråd af en art til at bide i (den hører med til sådan en hængebro men den er ikke i buret lige nu)
et mere hus:D
to etager
hjul
"hamster gård" på 90 bredde og længde
det var så det. buret er c. 52cm i længden c. 27cm i højden c. 37cm bredde.
om i så havde nogle forslag til hvad der manglede eller
nogle flere ting/legetøj.
man kan selvfølgelig skifte ud med ting en gang i mellem og tage noget ud
jeg har:
sanbad
to toilet ruller
hus
vandflaske
madskål
hø hjørne
træ med huller i (ved ikke lige hvad man skal kalde det)
hårdt tråd af en art til at bide i (den hører med til sådan en hængebro men den er ikke i buret lige nu)
et mere hus:D
to etager
hjul
"hamster gård" på 90 bredde og længde
det var så det. buret er c. 52cm i længden c. 27cm i højden c. 37cm bredde.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
BittéHamstereN
Der jo det hele i det bur, det jo svært at finde på noget. Hvad med en lille skål du kan give den melorme i og/eller de der gnave pinde (dem med alt muligt frugt på, man kan købe i butikkerne)
Kan ikke lige komme på andet

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
kathrine8D
ok tak det skal jeg da prøveBittéHamstereN skrev:Der jo det hele i det bur, det jo svært at finde på noget. Hvad med en lille skål du kan give den melorme i og/eller de der gnave pinde (dem med alt muligt frugt på, man kan købe i butikkerne)
Min har også en strandsten (en forvasket rød mursten helt præcist) - som jeg kogte før hun fik den. Den lægger jeg gerne godbidder eller et lille stykke grønt på. Hun kan godt lide at sidde der - eller at springe rundt på den/over den. . . jeg håber det også kan være med til at holde hendes negle så korte at det aldrig bliver nødvendigt jeg selv skal "hjælpe til" og klippe dem. I starten lå den i et hjørne - og var ikke så interessant. . . men da den blev flyttet ind i midten af buret blev den et hit!
ved ikke om din vil bryde sig om det. . . men det er da gratis underholdning! 
-
kathrine8D
okay mange tak majlund så skal jeg se om jeg få fat på sådan enMajlund skrev:Min har også en strandsten (en forvasket rød mursten helt præcist) - som jeg kogte før hun fik den. Den lægger jeg gerne godbidder eller et lille stykke grønt på. Hun kan godt lide at sidde der - eller at springe rundt på den/over den. . . jeg håber det også kan være med til at holde hendes negle så korte at det aldrig bliver nødvendigt jeg selv skal "hjælpe til" og klippe dem. I starten lå den i et hjørne - og var ikke så interessant. . . men da den blev flyttet ind i midten af buret blev den et hit!ved ikke om din vil bryde sig om det. . . men det er da gratis underholdning!
Kathrine: Det billede du har fået på er bare ekstremt godt!
Feta er virkelig en smuk, nuttet, skøn og charmerende lille en!
Tydeligvis også en forkælet hams. . . hvilket jo bare er dejligt!
. . . . . med vilje fik jeg ikke en der ligner Smølf denne gang. . . . meeen. . . det bliver ikke sidste gang der kommer sådan en dværghamster-charmør som din Feta og min Smølf her!
. . . . . med vilje fik jeg ikke en der ligner Smølf denne gang. . . . meeen. . . det bliver ikke sidste gang der kommer sådan en dværghamster-charmør som din Feta og min Smølf her!
-
liv
tror ikke det er FetaMajlund skrev:Kathrine: Det billede du har fået på er bare ekstremt godt!Feta er virkelig en smuk, nuttet, skøn og charmerende lille en!
![]()
søger ma på dværghamster google kommer billedet op 
-
kathrine8D
mange takMajlund skrev:Kathrine: Det billede du har fået på er bare ekstremt godt!Feta er virkelig en smuk, nuttet, skøn og charmerende lille en!
![]()
bare ærgeligt din dejlige smølf ikke er her mere men så har du jo
til gengælg fået en anden dejlig hams
-
kathrine8D
den ligner også min
til forvæksling
til forvæksling
Senest rettet af kathrine8D 28. jul 2009 16:52, rettet i alt 1 gang.
-
kathrine8D
-
kathrine8D