Håber i vil hjælpe
Hjul med Tjalfe i kan ses her (han er ikke voksen endnu :lol: )
Ja men siden den har tisset i det og det blev renset, har jeg ikke lige kunne finde det :oops: Tror du han kan løbe på 14 cm? det jo kun en cm mindre end det af træ..liv skrev:mine tisser også i deres træ hjulde vil blive lidt mørke men du kan rense dem og det vil blive lidt bedre
![]()
ellers er Wodent Wheels rigtig godeLykke herinde fra sælger dem :P
jaja det kan han godt :D han er jo lang men hans hale er jo bøjelig så tror ikke det genere ham :DBittéHamstereN skrev:Ja men siden den har tisset i det og det blev renset, har jeg ikke lige kunne finde det :oops: Tror du han kan løbe på 14 cm? det jo kun en cm mindre end det af træ..liv skrev:mine tisser også i deres træ hjulde vil blive lidt mørke men du kan rense dem og det vil blive lidt bedre
![]()
Så må han jo lovre lidt med halen som en hund :lol:liv skrev:jaja det kan han godt :D han er jo lang men hans hale er jo bøjelig så tror ikke det genere ham :DBittéHamstereN skrev:Ja men siden den har tisset i det og det blev renset, har jeg ikke lige kunne finde det :oops: Tror du han kan løbe på 14 cm? det jo kun en cm mindre end det af træ..liv skrev:mine tisser også i deres træ hjulde vil blive lidt mørke men du kan rense dem og det vil blive lidt bedre
![]()
i princippet kan du måle ham og se hvor stort det skal væreBittéHamstereN skrev:Ja men siden den har tisset i det og det blev renset, har jeg ikke lige kunne finde det :oops: Tror du han kan løbe på 14 cm? det jo kun en cm mindre end det af træ..liv skrev:mine tisser også i deres træ hjulde vil blive lidt mørke men du kan rense dem og det vil blive lidt bedre
![]()