Klatre..

Beskrivelse mangler
Låst
liv

Klatre..

Indlæg af liv » 23. jul 2009 11:23

Hejsa alle  :D

Det er egentlig bare en ting jeg har undret mig lidt over  :wink: vi er enige om at hamstere godt kan lide at klatre!  :P Men kan ikke se dem i nogen situation hvor de skulle klatre i naturen :?  :scratch:

Kani finde nogen eksempler ?  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 23. jul 2009 11:26

Jeg tror ikke de klatrer i naturen på samme måde, som når de klatrer i tremmer. Men de kan vel have nogle lidt stejle gange og de kan jo også skulle klatre over forhindringer som sten og grene.

Spot

Indlæg af Spot » 23. jul 2009 13:24

det har faktisk været oppe på et tidspunkt! INgen kunne komme med et endeligt svar.

Min teori er at det forholdsvis lille bur tvinger dem til at komme til vejrs for at finde en vej ud..
Har fx kun set hamstere som var løse i store rum, klatre opad meget få gange. De holder sig ellers fladt på jorden...
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 23. jul 2009 13:28

ja mine klatre heller ikke.. har ikke set dem være langt over jorden ihvertfald.. men det ændre sig jo nok når de får grene at klatre i  :lol:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 23. jul 2009 20:57

Lykke skrev:Jeg tror ikke de klatrer i naturen på samme måde, som når de klatrer i tremmer. Men de kan vel have nogle lidt stejle gange og de kan jo også skulle klatre over forhindringer som sten og grene.
Enig :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst