hvilken køje?

Beskrivelse mangler
Låst
liv

hvilken køje?

Indlæg af liv » 27. jul 2009 13:38

Ja... er altså bare gået ind i en periode hvor jeg bare synes mine hamstere mangler alt!! :oops:  :lol: men det er en god periode jeg har valgt da vi har masser af tid og mor er meget glad  8-)  :lol: nåh nu til sagen  :wink: jeg er simpelthen blevet i tvivl mellem to køjer fra petpile...

Hvad tror i to dværgpiger ville finde mest behageligt?

skal det være to helt normal fleece køjer?

eller dem der hedder Lux ud gaven med det der bomuld eller hvad det er som er øverst?

Thitte

Indlæg af Thitte » 27. jul 2009 13:43

Haha, kender det aaaalt for godt! (;

Jeg er ny på hængekøje området, og da jeg eeelsker at forkæle min hammi fik hun altså lux hængekøjen :oops:
- men går stadig og venter den hjem, så kan ikke svare på om hun gider at bruge den o:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 27. jul 2009 14:55

hm...

har haft kig på nogen af dem lux-rotter sælger og må indrømme at deres luxus udgave ser lækre ud. der er vist også i 2 typer stoffer. har dog ik helt været inde og nærlæse det endnu :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Hammi

Indlæg af Hammi » 30. jul 2009 11:26

Luksusudgaven fra PetPile er fleece på undersiden og imiteret lammeskind på oversiden, mens der er fleece på begge sider ved standardudgaven.

Hvis du har erfaringer med at dine hamstrer nipper meget i deres køjer, kan jeg ikke anbefale luksusudgaven, da der er lidt mere at nippe i dér, fordi det stikker lidt ud, men hvis dine hamstrer plejer at lade være med at prøvesmage deres køjer og elsker at putte, kan jeg helt klart anbefale luksusudgaven.

Selv bruger jeg standardudgaven i Corner hos min hammi Humle.

Billede
Luksusudgaven

Billede
Standardudgaven
Med venlig hilsen,
Jeanne

Billede
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook

liv

Indlæg af liv » 30. jul 2009 11:41

okay  :D skønt du kunne komme herind  :D nåh men mine hammier har slet ikke køjer endnu  :lol: men jeg tror jeg bestiller dem i luksus udgaven det er jo ikke så dyrt  :wink: så må jeg bare bestille den anden hvis det går helt galt  :lol:

Låst