hejsa alle hamstervenner,
Jeg er ved at bestille et nyt bur til den ene af Roborene,
så faldt jeg over træpiller og overvejer om det ville være en god ide at købe som underlag til den lille pus.
Jeg ville bruge sammen med savsmul
træpiller som underlag
Umiddelbart tænker jeg at træpiller er meget store for en lille robo, men det kan folk med robo'er nok bedre svare på.
Du skriver at du vil bruge savsmuld. Savsmuld er alt for fint til hamstere, hvis øjne og luftveje er meget følsomme over for støv. Det er spåner du skal bruge, hvis du er ovre i den slags bundmateriale, men måske var det også det du mente.
Du skriver at du vil bruge savsmuld. Savsmuld er alt for fint til hamstere, hvis øjne og luftveje er meget følsomme over for støv. Det er spåner du skal bruge, hvis du er ovre i den slags bundmateriale, men måske var det også det du mente.
Ups ja naturligvis var det spåner jeg mente he heLykke skrev:Umiddelbart tænker jeg at træpiller er meget store for en lille robo, men det kan folk med robo'er nok bedre svare på.