Kan hun kravle ud af buret?

Beskrivelse mangler
Låst
Ymmi

Kan hun kravle ud af buret?

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 10:49

Hej!
Jeg har et hamster som bor i et akvarie. Nå, men jeg er lidt bange for at hun kan komme ud ad buret... Hun er begyndt at kravle op på hjulet, så hun står oven på det :wink:  For det meste falder hun ned, men tænk hvis hun en dag kravler ud ad buret :? Jeg har sådan et låg, som er lavet ud af noget net, skal jeg bruge det?
Kan hun godt komme alvorligt til skade når hun falder ned fra hjulet?
Jeg vil helts ikke fjerne hjulet, da hun elsker at løbe i det!

liv

Indlæg af liv » 30. jul 2009 10:54

det er helt normalt de kravler op på hjulet  :lol:  :lol: men ja hun kan godt kravle ud af buret så et låg med net ville være en rigtig god idé!  :wink: det er der også mange herinde der bruger :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 30. jul 2009 10:54

Hamstere er meget smarte. De kan finde på at lægge strøelsen op under hjulet, så det ikke kan dreje rundt. Så kravler de op på hjulet og ud af akvariet! Det er ikke sikkert din gør det, men jeg ville lægge det net på, du har. En hamster kan komme slemt til skade, ved at falde ned på gulvet.
Det ville næsten være synd at fjerne hjulet, når hun er så glad for at bruge det.  :wink:

Ymmi

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 11:20

Ok. Tak for svaret! Nu har jeg sat låget på :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 31. jul 2009 11:05

Det var godt. Så kan du også tage det med ro og gå hjemmefra, uden at spekulere på, om hun kravler ud. ;)

Låst