Jeg så dem nemlig til 200,- i en dyrehandler - men det må da forhåbentlig kunne gøres bedre

PBJeanne skrev:Jeg har én jeg brugte til min Joey, da han var ung - nu sover og spiser han stort set kun, så den må du da godt købe for 50,00 kr. - og så kommer der jo lidt oveni til porto.
Jeg har købt en til fritter (32 cm, kunne ikke finde noget på 20 cm) og den har både Futte og Bitté brugt. Futte er jo ikke så stor endnu, men han kunne sagtens køre den. Så jeg vil da mene du sagtens kan bruge en til guld hamster til både Abrikos og Speedy (hvis den kommer til at hedde det)Majlund skrev:Hvilken størrelse skal man bruge til henholdsvis en dværghams og en guldhams?- Eller kan man nøjes med at købe en der er stor nok til guldhamsen. . . og så lade dem skiftes til at bruge den???
Du PB'er lige hvis du finder en hamster bold på 20 cm ikke? Den jeg har 32, fylder virkelig megetMajlund skrev:SUPERT!Tak for svar!
der har jeg også købt til min!:D det vil jeg anbefale!marianne skrev:Jeg har købt min hos www.kirstensdyrebutik.dk - og den er ret stor. Idun kan i hvert fald nemt være i den - og hun er pænt stor