Har sat Brandy & Lopus sammen

Beskrivelse mangler
Låst
minimus

Har sat Brandy & Lopus sammen

Indlæg af minimus » 14. aug 2009 12:39

Hej

I dag har jeg sat Brandy og Lopus sammen  naturligvis i hans bur :wink:
Han bliver ved med at snuse hende bag i og de har stillet sig på bagbene og skubbede til hinanden, men de har ikke pivet/ skreget på noget tidspunkt. de ligger tæt op ad hinanden for så to sek efter fare de begge rundt i buret :o  har tænkt mig at holde øje med dem i et par timer for at se om de begynder at slås. Mit spørgsmål er skal jeg splitte dem ad når de bokser til hinanden eller først hvis de begynder at skrige/pive  :?

I får lige et billede hvor de ligger sammen, syntes selv de er søde :wink:
Vedhæftede filer
Brandy & Lopus sammen 015 [800x600].jpg
her ligger de bare og putter
Brandy & Lopus sammen 015 [800x600].jpg (95.56 KiB) Vist 2111 gange

Lykke

Re: Har sat Brandy & Lopus sammen

Indlæg af Lykke » 14. aug 2009 13:26

minimus skrev:Hej

I dag har jeg sat Brandy og Lopus sammen  naturligvis i hans bur :wink:
Han bliver ved med at snuse hende bag i og de har stillet sig på bagbene og skubbede til hinanden, men de har ikke pivet/ skreget på noget tidspunkt. de ligger tæt op ad hinanden for så to sek efter fare de begge rundt i buret :o  har tænkt mig at holde øje med dem i et par timer for at se om de begynder at slås. Mit spørgsmål er skal jeg splitte dem ad når de bokser til hinanden eller først hvis de begynder at skrige/pive  :?

I får lige et billede hvor de ligger sammen, syntes selv de er søde :wink:
Er det robo'er`?

Han snuser hende bagi, fordi hun lugter godt! Hvis han prøver at kravle op på hende, er det fordi hun er i brunst.

Dværghamstere løber tit bare rundt uden at der er nogen grund. Jeg har ikke oplevet at de sådan jager hinanden, hvis det er det, du er bange for.

Du skal bestemt holde øje det første stykke tid - og måske også sove i samme rum som hamsterne befinder sig i.

Jeg har ikke haft robo'er, så jeg kan ikke sige hvordan de specifikt opfører sig. Jeg har ikke oplevet dværghamstere der stod på bagbenene og boksede, kun at de trillede rundt og evt. gav lyd/ skrig og at den ene decideret er gået hen og har "prikket" til den anden. Og i sidstnævnte tilfælde skal de i hvert fald skilles.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 14. aug 2009 13:30

jeg vil sige at så længe der ikke er lyd på, altså så længe de ikke bider slås og hvæser af hinanden, så lad dem bare gå sammen. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

minimus

Indlæg af minimus » 14. aug 2009 13:53

Benjamin skrev:jeg vil sige at så længe der ikke er lyd på, altså så længe de ikke bider slås og hvæser af hinanden, så lad dem bare gå sammen. :D
det fint, de er begyndt at bygge rede sammen det ser super sødt ud :D

liv

Indlæg af liv » 15. aug 2009 14:04

jeg fik afvide af kwo herinde fra da jeg skulle sætte to vinterhvide sammen at de godt kan stå og bokse  :wink: men det er bare for at finde lidt ud af hvem der bestemmer  :wink: så længe de ikke lægger sig sammen og i kugler og bider hinanden og så længe der ikke er lyd så går det fint! :D

min hun hamster skreg lidt af hannen i starten men det var for at vise hun betemte  :wink: det var ikke en farlig lyd og de var rigtig gode sammen selvom hun godt kunne skrige ad ham i starten  :wink:

minimus

Indlæg af minimus » 15. aug 2009 14:11

liv skrev:jeg fik afvide af kwo herinde fra da jeg skulle sætte to vinterhvide sammen at de godt kan stå og bokse  :wink: men det er bare for at finde lidt ud af hvem der bestemmer  :wink: så længe de ikke lægger sig sammen og i kugler og bider hinanden og så længe der ikke er lyd så går det fint! :D

min hun hamster skreg lidt af hannen i starten men det var for at vise hun betemte  :wink: det var ikke en farlig lyd og de var rigtig gode sammen selvom hun godt kunne skrige ad ham i starten  :wink:
Det lyder rigtig nok for hun skreg også et par gange uden han gjore noget :shock:  så skyndte han sig væk he he. han er lidt af en tøse dreng :roll:

Her i nat var der også et par gange hvor hun skreg lidt og da jeg så kiggede så sad han over i det ene hjørne og hun lå i reden :roll:  er pændt på om hun vil være lige så meget efter ham i morgen, for syntes det er lidt syndt for ham :oops:

liv

Indlæg af liv » 15. aug 2009 14:18

minimus skrev:
liv skrev:jeg fik afvide af kwo herinde fra da jeg skulle sætte to vinterhvide sammen at de godt kan stå og bokse  :wink: men det er bare for at finde lidt ud af hvem der bestemmer  :wink: så længe de ikke lægger sig sammen og i kugler og bider hinanden og så længe der ikke er lyd så går det fint! :D

Det lyder rigtig nok for hun skreg også et par gange uden han gjore noget :shock:  så skyndte han sig væk he he. han er lidt af en tøse dreng :roll:

Her i nat var der også et par gange hvor hun skreg lidt og da jeg så kiggede så sad han over i det ene hjørne og hun lå i reden :roll:  er pændt på om hun vil være lige så meget efter ham i morgen, for syntes det er lidt syndt for ham :oops:
jamen det er præcist sådan mine var!!  :lol:  :lol: det var hunnen der viste hun bestemte og hannen er ligeglad  :wink: havde også lidt ondt af hannen for da han lå og sov i et rør kom hun bare og gik lige over ham.. men han sagde ikke noget til det  :lol: det gik over med mine efter 2 dage  :wink: så det skal nok gå over :D

minimus

Indlæg af minimus » 15. aug 2009 14:26

liv skrev:
minimus skrev:

jamen det er præcist sådan mine var!!  :lol:  :lol: det var hunnen der viste hun bestemte og hannen er ligeglad  :wink: havde også lidt ondt af hannen for da han lå og sov i et rør kom hun bare og gik lige over ham.. men han sagde ikke noget til det  :lol: det gik over med mine efter 2 dage  :wink: så det skal nok gå over :D
Det er jeg glad for at høre  :lol:  :lol:  for det er utroligt hvad han finder sig i :shock:

Låst