Karlie Wonderland-Hjul og grene.
Karlie Wonderland-Hjul og grene.
Jeg ville høre om nogle har erfaringer med Karlie Wonderland træ hjulet?
Er det et godt hjul, er det lydløst og er der andet jeg skal vide om det?
Og så har jeg også et spørgsmål om grene, da jeg har fået et akvarie, har min hamster ikke tremmerne at gnave i mere (heldigvis) og så ville jeg høre om hvilke grene man må bruge og hvilke man ikke må. Når man så har fundet et gren, skal man så gøre noget ved den? Der er vel bakterier på den? :?
Dette hjul:
Det var lige de spørgsmål jeg har indtil videre, håber i kan svare :D
Er det et godt hjul, er det lydløst og er der andet jeg skal vide om det?
Og så har jeg også et spørgsmål om grene, da jeg har fået et akvarie, har min hamster ikke tremmerne at gnave i mere (heldigvis) og så ville jeg høre om hvilke grene man må bruge og hvilke man ikke må. Når man så har fundet et gren, skal man så gøre noget ved den? Der er vel bakterier på den? :?
Dette hjul:
Det var lige de spørgsmål jeg har indtil videre, håber i kan svare :D
Senest rettet af Riqo 23. nov 2009 19:10, rettet i alt 2 gange.
grene er alle frugtgrene gode.. så længe det ikke er stenfrugter såsom blommer f.eks...
f.eks. æblegrene, pæregrene er gode...
jeg gjorde intet ved grenene her men de kom så også ude fra vores have hvor vi havde klippet dem af æbletræet da det skulle trimmes..
men ellers kogevaske dem måske? der var nogen der bagte det i ovnen tror jeg også.. kan ikke helt huske det.. du kan altid prøve at søge i gamle tråde omkring grene..
f.eks. æblegrene, pæregrene er gode...
jeg gjorde intet ved grenene her men de kom så også ude fra vores have hvor vi havde klippet dem af æbletræet da det skulle trimmes..
men ellers kogevaske dem måske? der var nogen der bagte det i ovnen tror jeg også.. kan ikke helt huske det.. du kan altid prøve at søge i gamle tråde omkring grene..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Så vidt jeg husker må de ikke, fordi der er blåsyre i bær grene..Riqo skrev:Hvad med Kirsebær-grene, er det noget de må få ?
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk