du siger du ligger ting i buret til hende hun kan bide i.. jeg har haft flere hvor ting der lå i buret ingen interesse havde men hvis jeg hængte det i toppen eller siden af buret var det spændende at bide i mere end tremmerne..
det er meget forskelligt fra hamster til hamster hvor stort et bidebehov de har.. det kan også sagtens være at hendes tænder vokser hurtigt så hun har mere behov for at bide i ting for at slide dem..
mit råd.. prøv at købe de slikpinde til hamsterne der kan hænge og sæt en eller 2 op og lad dem blive siddende efter de er tømt..
der kan også være for mange ting i buret så hun stresser over at der er for meget at vælge imellem.. (igen min egen erfaring og ikke noget jeg har læst fra dem der har mere erfaring)..
prøv at "rydde op" i buret.. kan se at der følger etager med.. prøv at fjerne den ene så der kun er en af dem..
forandrer hvordan buret er indrettet.. jeg bruger selv ting som gamle papæsker fra f.eks. frosne pizzaer, is, osv.. der er også en gammel urtepotte hvor en tidligere hamster har fjernet bunden så den er en fin gennemgang nu..
jeg er kreativ når det kommer til hamsterburet og at genbruge ting fra hverdagen da pengene ikke altid lige har været så store..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11