Hej jeg har en guldhamster, før i tiden susede han altid rundt i sit bur, løb i sit hjul og var aktiv...
men forleden købte jeg ham et nyt hus, når han så endelig kommer ud om aftenen sætter han sig bare på taget af huset og kigger, ligesom bare stirre ud i luften? det gør mig lidt nervøs at se ham sådan, det er ligesom han keder sig?
Og han løber ikke særlig meget i sit hjyl mere, desuden gavner han meget i trammerne... hm?
Grund til at være nervøs?
-
Grund til at være nervøs?
- Vedhæftede filer
-
- Gizmo der sidder på taget?
- Gizmo 18 dec..JPG (46.08 KiB) Vist 1897 gange
Alle dyr er guds skabninger!
Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

-
Hvis huset er større end det andet, kan det være fordi han nu kan nå tremmerne og de jo sjove at bide i
Jeg synes du skal se tiden an, mange hamstere kan lide at bide tremme og man skal bare vende sig til lyden
Det ser ud til dit hjul er af tremmer, jeg synes stræks du skal købe et andet eller få det lukket (fx med stof eller pap omkring) den kn få benene i klæmme i hjulet og komme slemt til skade. Kan ikke se hvor stort det er, men husk det skal være over 20 cm

Det ser ud til dit hjul er af tremmer, jeg synes stræks du skal købe et andet eller få det lukket (fx med stof eller pap omkring) den kn få benene i klæmme i hjulet og komme slemt til skade. Kan ikke se hvor stort det er, men husk det skal være over 20 cm

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
-