Jeg har en guldhamster og en dværghamster, men jeg vil gerne kunne gøre deres bure bedre.
Ved min guldhamster har han -
Et metal hjul, Tunnel, Hus, saltsten, madskål, drikkedunk, ekstra etage hvor hus og madskålen står, sammen med en glas skål til grønt og salat, æbler m.m. Men hvad kan jeg mere give ham?
Ved min dværghamster har hun -
Gulrodshus, drikkedunk, plastikhjul, bold, madskål, træstub til at slibe tænder, hun kan godt lide at sidde på den og en tunnel, men hvad kan jeg give hende?
Hjælp til indretning?
-
Hjælp til indretning?
Alle dyr er guds skabninger!
Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

-
Re: Hjælp til indretning?
Først ville jeg pille saltstenen ud - den er totalt unødvendigt og kan i sidste ende være en belastning for hamsterens nyre og blære.AnetteDamgaard skrev: Et metal hjul, Tunnel, Hus, saltsten, madskål, drikkedunk, ekstra etage hvor hus og madskålen står, sammen med en glas skål til grønt og salat, æbler m.m. Men hvad kan jeg mere give ham?
Metalhjulet ville jeg skifte til et andet med fast bund

Evt. også en træklods til ham, hvis han gider bruge den

Der er mange muligheder for at gøre et bur spændende.AnetteDamgaard skrev: Ved min dværghamster har hun -
Gulrodshus, drikkedunk, plastikhjul, bold, madskål, træstub til at slibe tænder, hun kan godt lide at sidde på den og en tunnel, men hvad kan jeg give hende?
Broer, hængebroer, huler, rør osv.
Man får oftest flest idéer når man lurer andre folks bure og sidder inde på div. hjemmesider der sælger tilbehør

der er rigtig mange som har postet billeder af deres bure i vores bilede-kategori

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg ville give ham et sandbad
Mine elsker det og tror ikke de ville kunne undvære 
Du kan give ham en udhulet kokos skald - det er også et hit her og især hvis man skærer en lille indgang i den, så kan den fint bruges til hule.
En anden hurtig løsning er at gå huset igennem for tommer æsker og derefter kan du klippe/skære indgange i dem, så det også bliver til huler
Der er mange muligheder

Du kan give ham en udhulet kokos skald - det er også et hit her og især hvis man skærer en lille indgang i den, så kan den fint bruges til hule.
En anden hurtig løsning er at gå huset igennem for tommer æsker og derefter kan du klippe/skære indgange i dem, så det også bliver til huler

Der er mange muligheder

~ Mvh. Mette og Clean
-