Røde øjne og kamera/mobil blitz

Beskrivelse mangler
Låst
BittéHamstereN

Røde øjne og kamera/mobil blitz

Indlæg af BittéHamstereN » 24. mar 2010 15:51

Kan rødøjede hamstere havde problemer med synet, ligesom f.eks. undulater? :roll: For hver gang jeg vil tage billeder af Silke, skynder hun sig at kigge væk. Futte er ligeglad med blitzer - han har også sorte øjne.. Så jeg tænkte om det bare er Silke der ikke kan lide blitzer eller om rød øjede hamstere generelt har det sværere med skarpt lys end de sort øjede?
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 24. mar 2010 16:03

Mine rødøjede kigger ikke væk pga. blitzen. Men hamstere er jo nogle hurtige nogle, der sjældents står stille længe ad gangen, så nogle gange skal man næsten tage billedet, inden de kigger på kameraet for at de ikke skal have nået at bevæge sig videre.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 24. mar 2010 16:08

Lykke skrev:Mine rødøjede kigger ikke væk pga. blitzen. Men hamstere er jo nogle hurtige nogle, der sjældents står stille længe ad gangen, så nogle gange skal man næsten tage billedet, inden de kigger på kameraet for at de ikke skal have nået at bevæge sig videre.
Hun gør det også i buret. Hvis hun sidder og propper sig med ny mad og blitzen kommer, så drejer hun hovedet væk med det samme.. Det er sjældent jeg kan få et billede af andet end nakke :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

kwo

Indlæg af kwo » 24. mar 2010 16:45

Du får det til at lyde som om at når den får øje på blitzen kigger den væk. Men så godt ser de slet ikke, så det må være andre ting, der spiller ind. :)
Kenneth Worm

Låst