Rør

Beskrivelse mangler
Låst
golillefod98

Rør

Indlæg af golillefod98 » 24. mar 2010 08:16

Hej Hamsterland brugere. Ville lige spørge om, hvornår sådan ca. Jeg kan sette rør på mit hamster' bur.?

Det han gør han sover der oppe ellers er det som om han gemmer sig (tror ikke han gør) men vi kan ikk få ham ned.

Ved i sådan ca hvornår?

AnetteFrost

Re: Rør

Indlæg af AnetteFrost » 24. mar 2010 08:29

golillefod98 skrev:Hej Hamsterland brugere. Ville lige spørge om, hvornår sådan ca. Jeg kan sette rør på mit hamster' bur.?

Det han gør han sover der oppe ellers er det som om han gemmer sig (tror ikke han gør) men vi kan ikk få ham ned.

Ved i sådan ca hvornår?
Jeg nå tilstå at jeg ikke er den stor fan af rør, netop fordi som du skriver, st de gemme sig deroppe og ikke vil komme ned igen.

Derudover kan almindelige rør godt blive for små til en guldhamster, mens at de har en fin størrelse til dværghamstere.

men ellers hvornår du kan give ham det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

men har han ellers et "lukket" hus i buret? hvis ikke kan det jo være derfor at han ikke vil komme ned.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

golillefod98

Re: Rør

Indlæg af golillefod98 » 24. mar 2010 08:32

AnetteFrost skrev:
golillefod98 skrev:Hej Hamsterland brugere. Ville lige spørge om, hvornår sådan ca. Jeg kan sette rør på mit hamster' bur.?

Ved i sådan ca hvornår?
Jeg nå tilstå at jeg ikke er den stor fan af rør, netop fordi som du skriver, st de gemme sig deroppe og ikke vil komme ned igen.

Derudover kan almindelige rør godt blive for små til en guldhamster, mens at de har en fin størrelse til dværghamstere.

men ellers hvornår du kan give ham det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

men har han ellers et "lukket" hus i buret? hvis ikke kan det jo være derfor at han ikke vil komme ned.
Ok. Nå ok tror måske også de bliver lidt for små vi købte den ved malthesmor og de var store de hamstre.

Ok, nej det har han ikk, vi har prøvet og lave en lille hule men han gider ikk og bruge den  :oops: Tak for svaret :)

Ændret: Ps: Vores frøste hamster (Guldhamster) vi havde var vild med rør. Men skal vi prøve og købe et lille hus til ham?

Lykke

Indlæg af Lykke » 24. mar 2010 10:58

I kan prøve at give den en papkasse med huller i, eller en isbøtte hvor I har skåret et hul i låget. Begge dele fungerer fint som huler.

golillefod98

Indlæg af golillefod98 » 24. mar 2010 11:56

Lykke skrev:I kan prøve at give den en papkasse med huller i, eller en isbøtte hvor I har skåret et hul i låget. Begge dele fungerer fint som huler.
Ok tak for tippet Lykke ;) mig og min lære har lige lavet en kokosnød hus eller sådan noget :D

Wampi

Indlæg af Wampi » 24. mar 2010 17:24

min guldhamsterhun elsker sine rør.. hun bruger dem til at kravle op og sove i hvis reden bliver for varm... ser rigtigt sødt ud når hun hænger der med hovedet nedad i svinget i toppen...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Låst