Oki:) Lyder som en fin pris.LUX skrev: Angiveligt har det en vejledende usalgspris på 49,- for en 14L og 199,- for 60L.. som sagt regner jeg kun med at det bliver den naturfarvet version, men hvis der er nogle her inde der gerne vil prøve de lidt "poppet" farver, og overvejer at bestille gennem LUX, så sig endeligt lige til.. så kan de specielt bestilles samtidigt.. sender bestillingen afsted her senere i aften..
Carefresh Colors
-
kathrine8D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
LUX
-
LUX
He he... det er lidt som at sige at man ikke gider købe cornflakes, fordi man lige så godt kunne spise majs..AnetteFrost skrev:... jeg kunne ikke finde på at give mine hamstere papir, det synes jeg er spild af penge, så kan man ligeså godt anvende alm toiletpapir....
Ej.. jeg var også ret skeptisk til at starte med, men nu har vi altså prøvet det, og det er altså ret godt..
Det er jo ikke kun toiletpapir.. det er behandlet papirmasse som er behandlet på sådan en måde at det absorber både lugt og væske helt fantastisk godt...
Faktisk overvejer vi at skifte alle burene til et og droppe biobasen..
Det er faktisk mindst lige så godt som biobasen mh.t. sugeevne/lugtkontrol, og så er det meget mindre flyvsk.. (altså nemmere at holde inde i buret...)
Ulæmpen er selvfølgeligt prisen..
lige nu er vi ved at afgøre om det holder burene lugtfrie i længere tid end Biobasen, fordi hvis det gør det, kan man bedre forklare den højere pris..
nu prøver jeg det også...
oven på en meget trist besked fra lægen, er jeg nu nødt til at kigge efter totalt støvfrie bundstrøelse, og det finder jeg faktisk kun i carefresh...
så herhjemme bliver biobasen nok droppet, for det jeg har oplevet er faktisk at en pose carefresh rækker 3/4 af en pose biobase, men hvis den holder burene rene og lugtfrie tilsvarende længere, så giver jeg gerne det ekstra for at have lugtfri og især støvfri bundstrø...
mine dværghamstere og ørkenrotter virker faktisk gladere for det - for det er super let og blødt at gå på - og ikke mindst grave i
her bliver det prøvet nu..
oven på en meget trist besked fra lægen, er jeg nu nødt til at kigge efter totalt støvfrie bundstrøelse, og det finder jeg faktisk kun i carefresh...
så herhjemme bliver biobasen nok droppet, for det jeg har oplevet er faktisk at en pose carefresh rækker 3/4 af en pose biobase, men hvis den holder burene rene og lugtfrie tilsvarende længere, så giver jeg gerne det ekstra for at have lugtfri og især støvfri bundstrø...
mine dværghamstere og ørkenrotter virker faktisk gladere for det - for det er super let og blødt at gå på - og ikke mindst grave i
her bliver det prøvet nu..
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk