Nu vil i nok beskylde mig om at jeg er en dårlig hamster ejer osv. Gizmo var her idag den 7.maj pludselig stukket af fra sit bur, det viste sig at min søster havde glemt at lukke lågen og han var kommet ud af mit værelse, jeg gik selvfølgelig i gang med at lede efter min lille skat, for han betyder alt for mig.
Jeg sad inde i stuen, for jeg var sikker på han var derinde og pludselig høre jeg nogle små piv henne fra bog reolen, og nede ved gulvtæppet var der en hylde hvor der stod ringbind, med de der små huller foran... stakkels Gizmo sad fast med hoved i hullet, jeg gik i total panik!
Jeg var alene hjemme, og hvis jeg ikke gjorde noget ville han nok dø, fordi han var ved at blive kvalt, hullet er ikke mere end 4 cm. og han prøvede at få sit hoved ud, men han sad fast, jeg blev virkelig bange... Men hvad ville i gøre?
Jeg tog modvilligt fat omkring hans forben og hals, og med et hurtigt ryk fik jeg ham ud, men selvfølgelig gjorde det ondt på ham. Men jeg var virkelig ked af at måtte gøre det, men jeg vil gøre alt for at redde ham ud derfra, men heldigvis er han okay nu... men tænk hvis jeg ikke havde opdaget ham :/ vil slet ikke tænke på det.
Gizmo sad fast i ringbind.
-
AnetteDamgaard
Gizmo sad fast i ringbind.
Alle dyr er guds skabninger!
Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3
-
kathrine8D
Syntes slet ikke du er en dårlig hamstejer. At all!
Syntes endelig du gjorde det rigtige. Han var ved at blive kvalt, så har man jo ligsom ikke tid til at hente, et eller andet o.s.v!
Du skriver at han er okay nu... Så tror ikke der er sket mere...
Men godt du fik ham ud!
Syntes endelig du gjorde det rigtige. Han var ved at blive kvalt, så har man jo ligsom ikke tid til at hente, et eller andet o.s.v!
Du skriver at han er okay nu... Så tror ikke der er sket mere...
Men godt du fik ham ud!
Senest rettet af kathrine8D 7. maj 2010 19:17, rettet i alt 1 gang.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
godt du fandt ham og fik ham fri! :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Tine Clausen
enig med de andre..
Jeg husker den dag vi kom hjem og mit daværende guldhamster var stukket af fra sit bur... vi har sådan en blå kasse ting med huller i bunden.. der sad hun fast og hun sad virkelig fast.. man kunne se på gulvet hvor kassen ahvde stået at hun havde siddet fast et stykke tid...
Endte med at kæresten stod og brugte alle sine kræfter på at hive i kassen så hullet blev lidt større mens jeg måtte skubbe på hendes snude for at skubbe hende ind i kassen så hun ikke endte med at knække nakken eller ryggen..
Det tog lang tid for os at få hende fri.. og hun var bange for mig bagefter da jeg jo var den der trykkede på hende.. jeg havde det meget dårligt med det... Har det stadigvæk dårligt i maven ved at tænke på det...
I det mindste kan du ikke sige det var din skyld han slap ud... dette var en konstruktionsfejl fra min side i hvad jeg satte på buret der gjorde at hun kom ud...
Jeg husker den dag vi kom hjem og mit daværende guldhamster var stukket af fra sit bur... vi har sådan en blå kasse ting med huller i bunden.. der sad hun fast og hun sad virkelig fast.. man kunne se på gulvet hvor kassen ahvde stået at hun havde siddet fast et stykke tid...
Endte med at kæresten stod og brugte alle sine kræfter på at hive i kassen så hullet blev lidt større mens jeg måtte skubbe på hendes snude for at skubbe hende ind i kassen så hun ikke endte med at knække nakken eller ryggen..
Det tog lang tid for os at få hende fri.. og hun var bange for mig bagefter da jeg jo var den der trykkede på hende.. jeg havde det meget dårligt med det... Har det stadigvæk dårligt i maven ved at tænke på det...
I det mindste kan du ikke sige det var din skyld han slap ud... dette var en konstruktionsfejl fra min side i hvad jeg satte på buret der gjorde at hun kom ud...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11