Er det normalt at hamsteren ændrer farve ?
Da jeg fik ham var han hvid, med mørkegrå plamager på ryggen og det ene øre. I takt med at han voksede sig større blev han lysere, så det mørkegrå var så lyst til sidst at man næsten ikke kunne skelne det fra det hvide, han havde dog stadig et mørkegråt øre.
Nu er han så, indenfor de sidste par uger, begyndt at skifte farve igen.
Han er blevet lys grå der hvor han havde mørkegrå plamager i starten, i midten af plamagerne har han en mellemgrå plet. Han er blevet grå i ansigtet og det har han ikke været før.
Er det fordi han bliver ældre, eller...?
Det ser jo lidt spøjst,men utrolig kært, ud når man ikke har erfaring med hamstere.
Trøff skifter farve
-
HamsterMiaah
-
thildemaria
...
Ja, det er han 
Jeg købte ham i december, så det er måske hans rigtige voksen-farver der træder frem nu ?
Han havde jo mørkegrå plamager da jeg fik ham, men der var han også lige taget fra moderen, så da han blev næsten hvid i takt med at han voksede troede jeg egentlig bare at det var den farve han skulle ha' som voksen.
Jeg købte ham i december, så det er måske hans rigtige voksen-farver der træder frem nu ?
Han havde jo mørkegrå plamager da jeg fik ham, men der var han også lige taget fra moderen, så da han blev næsten hvid i takt med at han voksede troede jeg egentlig bare at det var den farve han skulle ha' som voksen.