Duna Fun bur.

Beskrivelse mangler
Låst
Majlund

Duna Fun bur.

Indlæg af Majlund » 18. maj 2010 00:40

Jeg har købt et Duna Fun bur til Vaks. . . I ved samme princip som et mini Duna - bare med en ekstra etage etc. Syntes det virker som et fint bur til en dværghamster. . . ihvertfald kan Bjørn lettere åbne låget end ved det andet bur. .  (tror det andet bur hedder et Grabber bur (?) - ihvertfald er det sådan et der er større end et Duna og som min guldhams også har).

MEN. . . hans Wooden Wheel (staves?) kan IKKE stå i bunden - grundet platformene - og dermed kun på den nederste platform. Problemet er at det larmer/klaprer/ryster når der bevæger sig lidt på platformen :?
Kender andre det problem? og hvordan har I løst det? :scratch:
Jeg har overvejet at give det et stykke gaffatape eller lignende. . . . men hvad nu hvis han guffer i det? :?  

I øvrigt tror jeg det var en fin pris for buret. . . 350 for et spritnyt købt i Aalborg. . . hvis andre skulle være interesserede i et :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. maj 2010 09:28

Prøv evt. at sætte gaffatape på platformen, hvor hjulet står og så lidt tape over hjulets ben, for at holde det fast. Jeg tror ikke han er interesseret i at gnave i det, men det må I prøve at holde øje med.  :wink:

Jo, jeg synes også, det er en fin pris for det bur.  :)
Jeg skulle give over 300 for et langt mindre bur i Plantorama, så det droppede jeg igen. Det var simpelthen overpris!

Majlund

Indlæg af Majlund » 18. maj 2010 15:53

Jeg prøver gaffatapen :D - og tak for hjælpen :heart: .
:shock: Man skal godt nok holde øjnene åbne vedrørende burpriser :? Jeg har set et par bure fuldstændigt magen til det her - brugte på DBA til mere end jeg har givet for det som nyt :| I det hele taget syntes jeg priserne på mange brugte små bure er helt horrible :roll:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2010 10:30

Ja, desværre er der folk, der tror, de kan spinde guld på brugte varer, men det skal så også siges, at burpriserne kan variere meget alt efter, hvornår de er købt og om de var på tilbud. Ovennævnte bur, jeg så på i Plantorama, havde i meget lang tid stået til 149 kr. så det var noget af en overraskelse, at det var steget meget.  :shock:

Låst